Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Yvonne1961
mijn katten willen nog niet. Maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om een week niks te geven. Ik ben al blij met een hapje per dag. ::)
Door Debora
2 willen er wel en de 3e begint langzamerhand ook toch te eten van de carnibest (heb het vanochtend zelf gezien :P) Als dat een beetje goed gaat, kan ik de brokken er ook uitgooien. Zal wel veel protest opleveren omdat ze er echt gek op zijn ::)
Door Yvonne1961
Ja, katten houden veel meer vast aan hun brokjes dan de honden.
Ik hoop dat het geleidelijk aan komt, maar voorlopig zie ik dat nog niet voor 100% gebeuren. Een zak kattenvoer zal ik toch nog wel moeten halen.
Door jeanne
ik heb vanochtende wat hondencarnibest door het kattencarnibest gemengd.
zijne koninklijke hoogheid at mooi alleen de stukjes hondencarnibest op >:(
ik denk dat ik het maar aan de honden voer :-\
Door Debora
whahaha die kat van me spoort niet :P Vanochtend mengde ik nog carnibest door zijn felix. Ik doe altijd 1 bakje met alleen felix en sinds kort 1 bakje met die felix/carnibestmix. Vanochtend at ie met smaak het mixbakje leeg en liet de andere min of meer voor wat ie was. Nu had ik voor de jongste kat ook nog een schaaltje met alleen carnibest. Daar was nog van over en die zette ik op het aanrecht.
Meneer de kater snuffelde even en at er niet van ??? Pas toen ik het in zijn eigen bakje deed, vrat ie alles op ;D
Door sylvia
Ja , das logisch het nobele soort " kat" eet niet uit anderkats bakje 8) ;D ;D ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 15 jul 2005, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nelly
Om nog ffe op die muizen terug te komen Syl, gewone huismuizen en evt. veldmuisjes eten ze wel hoor, maar het barst hier van de spitsmuizen en die lusten ze dus niet, die zijn voor Mam... :-X
Door sylvia
Nelly schreef: Om nog ffe op die muizen terug te komen Syl, gewone huismuizen en evt. veldmuisjes eten ze wel hoor, maar het barst hier van de spitsmuizen en die lusten ze dus niet, die zijn voor Mam... :-X
Nou dat is toch lief van ze, op de BBQ ermee dus, eet smakelijk :-X ;D ;D ;D ;D ;D
Door Nelly
Nou Zipper gaat steeds meer over op bibi of zelfgemaakt, brokjes laat-ie meestal al staan, maar Mistral heeft een soort terugval, die zit weer bijna helemaal op blik/brok. Neemt af en toe een likje bibi, als de smaak hem bevalt. Runderhart en spiervlees wil meneer ook nog wel af en toe eten, net als kip, maar verder.... ::)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door