Moderator: Lizzy
Helen schreef: De uitslag is binnen en ze is helemaal ED VRIJJJJJJJJJJJJJJJJJJ. Ze heeft de meest perfecte ellebogen van de hele wereld. Absoluut geen afwijkingen te zien!!!!!!!!!!!!!!! Het zijn groeipijnen!!!!!!!!!!!!oh ja, doe mij maar champagne
De eeste DA die ernaar gekeken heeft dhr. SS zat er volledig naast!!!!!!!!!!!!
Ine, je biertje komt eraan hoor!!!!!! Nog iemand zin in een drankje?
Helen schreef: O, Karin, hoe lang heb jij mercurius vivus D6 aan Arak gegeven?totdat het flesje leeg was .
Karin & Pyrs schreef: totdat het flesje leeg was .O, jij had druppels. Ik heb tablette. Had eigenlijk granules besteld, maar kreeg tabletten. Het lijkt mij niet uit te maken.
toen ben ik gestopt en heb gekeken hoe hij daar op reageerde.
hij liep daarna ook niet meer mank, dus ben ik niet opnieuw gaan geven.
hij reageerde trouwens al heel snel positief op de Mercurius, maar heb het flesje toch helemaal leeggemaakt.
Helen schreef: Ok,OK rondje champagne voor iedereen!! En voor de duimers twee glaasjes!!!Sorry ik heb constant geduimd, maar lust geen champagne. EEEUUUHHH doe mij maar een glaasje aanmaaklimonade!
Helen schreef: O, jij had druppels. Ik heb tablette. Had eigenlijk granules besteld, maar kreeg tabletten. Het lijkt mij niet uit te maken.Nee, ik had OOK tabletjes, die in zo'n glazen flesje/potje zaten.
Dus jij hebt het Arak echt enkele weken gegeven. Ik heb 200 tabletten dat zijn dus ruim 9 weken tabletten geven.