Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Helen schreef: Heb net de faculteit gebeld. Op vrijdag werken de radiologen niet en gisteren is er niet naar de CT van Kuma gekeken.......Er stond ook nog geen uitslag in de computer....Maandag kijken ze er waarschijnlijk naar, het ligt op de "to do"stapel...............
Oh jippie :(. Sterkte met wachten!
Door Ine
Helen schreef: Heb net de faculteit gebeld. Op vrijdag werken de radiologen niet en gisteren is er niet naar de CT van Kuma gekeken.......Er stond ook nog geen uitslag in de computer....Maandag kijken ze er waarschijnlijk naar, het ligt op de "to do"stapel...............
Erg fijn allemaal :-X
Geniet maar gewoon van het betere weer, maandag wordt het vanzelf! ;) :-\
Door Helen
Ik wacht nog steeds op de officiele uitslag :-X :-X Heb al een keer of 3 te horen gekregen dat ze er nu toch echt wel vaart achter gaan zetten :-X :-X
En deze wachttijd bovenop het feit dat we vorige week 2 1/2 uur hebben moeten wachte, de kliniek super smerig was en Kuma aan een slip ketting slaapdronken aan de muur stond na de narcose en bovendien het feit dat ze niet in haar eentje maar tesamen met een hele vlooienfamilie thuis kwam zijn voor mij meer dan genoeg redenen om als het even kan nooit meer met mijn hond naar de faculteit te gaan :-X :-X :-X

Goed en de positieve punten zijn dat de narcose super professioneel was en dat er constant iemand bij zat om haar in de gaten te houden. Zo, dat is ook weer zo!!
O ja en iedereen is heel erg aardig....

Tja, bijna niemand is goed genoeg voor mijn hondjes, dus eigenlijk moet ik niet zeuren.......Maar die vlooien waren wel behoorlijk klote ;D
Laatst gewijzigd door Helen op wo 13 jul 2005, 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
De uitslag is binnen en ze is helemaal ED VRIJJJJJJJJJJJJJJJJJJ. Ze heeft de meest perfecte ellebogen van de hele wereld. Absoluut geen afwijkingen te zien!!!!!!!!!!!!!!! Het zijn groeipijnen!!!!!!!!!!!!

De eeste DA die ernaar gekeken heeft dhr. SS zat er volledig naast!!!!!!!!!!!!

Ine, je biertje komt eraan hoor!!!!!! Nog iemand zin in een drankje?
Helen schreef: De uitslag is binnen en ze is helemaal ED VRIJJJJJJJJJJJJJJJJJJ. Ze heeft de meest perfecte ellebogen van de hele wereld. Absoluut geen afwijkingen te zien!!!!!!!!!!!!!!! Het zijn groeipijnen!!!!!!!!!!!!
De eeste DA die ernaar gekeken heeft dhr. SS zat er volledig naast!!!!!!!!!!!!
Ine, je biertje komt eraan hoor!!!!!! Nog iemand zin in een drankje?
GEWELDIG !!!!
Ik dacht het toch ook, hetzelfde als destijds Arak had ;)
Dikke knuffel voor Kuma !!
Karin & Pyrs schreef: GEWELDIG !!!!
Ik dacht het toch ook, hetzelfde als destijds Arak had ;)
Dikke knuffel voor Kuma !!
Ja, het klonk idd hetzelfde, maar jouw DA plakte er heel wijs niet onmiddelijk het stickertje ed op....Wij gaan iig proberen ons geld bij de eerste DA terug te krijgen (of dat hij een herstelbrief schrijft aan de verzekering dat zij het terugbetalen of zo). Want dankzij zijn verkeerde diagnose zijn wij honderden euro's verder....(lees armer)\

Nou, wij kunnen weer showen en en wandelen en opscheppen over onze mooie hd en ed vrije dame en en en nog veel meer ;D ;D
O en dus mensen met grote honden. Honden kunnen gewoon alleen aan 1 poot groeipijnen hebben en die kunnen gecentreerd zitten bij de elleboog en dat is niet direct ed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een nasleep kan een operatie met een groeiachterstand tot gevolg hebben in de puppytijd he....ongelooflijk.
Nitus schreef: Gefeliciteerd Helen!!! :D En Kuma natuurlijk ook ;). Wel balen idd dat er in eerste instantie de verkeerde diagnose is gesteld >:(, rijg 'm aan de spit die DA zou ik zo zeggen! ;)
Mm ik rijg hem niet aan het spit hoor ;) Een vergissing is menselijk, maar ik vind dat je wat voorzichtiger met je diagnose moet zijn. Er was gewoon niets te zien op die foto's, dus we snappen niet hoe hij er wat op kon zien?? Hij heeft echt tegen ons gezegd dat dit zich tot ernstige ed zou ontwikkelen en hij heeft uitspraken gedaan die volgens andere DA's echt onwaar waren. Dus kortom utistpraken die hij, al zou ze wat gemankeerd hebben, niet had mogen maken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door