Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
geer schreef: Daar ben ik het mee eens! Ik zou, als het lukt, wel even wachten tot ze weer 'normaal' is, maar dan zou ik haar laten helpen.
Ik sluit me hier helemaal bij aan.
Door Lind@
Lizzy, ik moest een beetje lachen om je uitleg over hoe ik Josie kan temperaturen ;D
Ik heb hier een thermometer en die gaat regelmatig in haar achterste ;) Vandaar dat ik ook wist dat ze 40.6 koorts had laatst, hihihi, maar vond je tip wel lief hoor :-*
Door Lizzy
Lind@ schreef: Lizzy, ik moest een beetje lachen om je uitleg over hoe ik Josie kan temperaturen ;D
Ik heb hier een thermometer en die gaat regelmatig in haar achterste ;) Vandaar dat ik ook wist dat ze 40.6 koorts had laatst, hihihi, maar vond je tip wel lief hoor :-*
;D

Oeps, ik zie het! Je vertelde in je eerste verhaal al dat Josie koorts heeft... Sorry!! Zat weer eens niet op te letten!
Door Ine
gonny schreef: ik zou Josie steriliseren! rust voor haar en voor jullie!
dit is niet leuk voor haar en voor jou.....
Juist! :-*
Door Lind@
Wat ik nog was vergeten erbij te vertellen is dat Josie haar ''moederschap'' zo serieus neemt dat ze laatst toen Dik met Josie, Lothar en Aagje door de straat liep, een soort Herder naar zijn strot vloog, niks even snuffelen en dan eventueel een snauwtje geven, maar nee, BAM! Recht naar zijn strot. Ik sprak vandaag de vrouw en haar hond had toch een aardig wondje die zwaar ontstoken was..... :-\
Waarschijnlijk dus om ''haar'' pup te beschermen. Doet ze normaal namelijk nooooit! ;D
Door Doedels
Wat een gedoe zeg. Het hijgen kan komen van de opwinding. Het hoeft dus niet op koorts te wijzen. Daar moet je dus echt met de thermometer voor aan de slag. Zie tip Lizzy ;D ;D Tja en dan inderdaad proberen de boel onder controle te krijgen zodat je kunt steriliseren als de boel tot rust is gekomen. Zou het helpen als je Josie en de pup geregeld gescheiden houdt?
Door Lind@
Haar temp. bleef normaal.
Ik houd ze af en toe gescheiden, maar dan gaat Josie piepend voor de deur liggen......maar.......ik moet zeggen dat het minder begint te worden!!!! Vandaag maar eens kijken wat de da ervan zegt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door