aht schreef:
Eventjes proberen om op alle vragen te antwoorden :
Dat is toch iets eigenaardig, haar nestgenootjes schijnen hier helemaal geen last van te hebben, en aangezien u zegt dat het erfelijk is zou ik zoiets bij het ganse nestje verwachten.
Op voedselallergie was ze reeds getest (1.5 maand speciale droge voeding Ultra Allergeen Free), geen verbetering.
Ziek zou ik haar niet noemen wel veel minder speels dan ik zou verwachten van een pup van 10 maand (slaapt zeer veel en als ze eventjes gespeeld heeft komt ze hijgend binnen en dit duurt toch een half uurtje voordat ze terug rustig ademhaalt).
Ze heeft op haar onderbuik en binnenkant achterbillen rode puntjes waar ze steeds wilt aan bijten en krabben (controle op parasieten was negatief). Heeft op die plaatsen ook wel een verhoogde haaruitval.
Oridermyl krijgt ze omdat ze nogal aan haar oren krabt (oorschelpen rood).
Oef toch één goed punt de pootschimmel die over moet zijn na de kuur met Nizoral.
Heeft U ook een naam van een homeopathisch/holistisch-werkend dierenarts uit het Gentse (België), want ik zal zeker stoppen met de prednison-achtige troep.
Raadt U de kuur met antigenen aan of staat U er skeptisch tegenover?
Je mag je tegen mij zeggen hoor

!
Oh. Zo te lezen vallen de klachten nog wel een beetje mee...! Ik vind dan eerlijk gezegd dat ze hier een mug proberen dood te schieten met een kanon..... (oftewel: wat een zware behandeling voor deze klachten!).
Wat geef je je hond op dit moment te eten?
Ik weet eigenlijk maar 1 holistisch werkend dierenarts in Belgie. Dat is Dr vanden Eynde. Nou weet ik alleen niet in welke plaats hij zit.
AH! Ik heb het al gevonden. Eric vanden Eynde zit in Hij zit in Tervuren. Geen idee of dat bij jou in de buurt is. Hij is ook heel erg voorstander van verse voeding (ben het met zijn dieet dan niet helemaal eens..., maar het is beter als brokken).