Moderators: koekje, pearlsofpassion
Femke schreef: volgens mij hebben wij mensen gewoon niet in de gaten hoe het werkt met kattenZou het ???![]()
![]()
![]()
jeanne schreef: je zet ze toch gewoon een bakje vers voor, en dan maar hopen dat hare majesteit het blieft![]()
Nelly schreef: Sorry, eigenlijk de verkeerde topicPlaats hem maar in de goeie topic dan verwijder ik deze![]()
sylvia schreef: ehhhhh je hebt een hemzijne excellentie dan![]()
![]()
(Femke ook)
jeanne schreef: zijne excellentie danJa anders eten ze straks hlemaal niet meer, uit protest![]()
sylvia schreef: Koop ook eens vuile pens voor hem , hier lusten de katten heel graag schapenpens.ik heb nog stukken vuile pens liggen, runderpens, maar dit eet hij weer niet.
jeanne schreef: ik heb nog stukken vuile pens liggen, runderpens, maar dit eet hij weer niet.Runderpens vinden de katten hier ook niet je van het, schapenpens vinden ze daarintegen heerlijk
waarschijnlijk te taai??
het ontbijt staat er ook nog steeds, kattencarnibest, haha, een paar hapjes heeft ie gegeten.
Hij wacht natuurlijk tot ie met de honden mee mag eten![]()
Femke schreef: gatver ik merk het goed dat ze niet volledig cb eten, de kattenbak meuuuuuurtJa de kattenbak van blik en brok katten is niet te harden getver![]()
![]()
![]()
:-Xen oliver verliest ineens al zijn haar, overal waar hij ligt blijft een donkergrijze plek achter