Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jolly
ach ja, vergissing is menselijk, tis ook een beetje mijn schuld, omdat ik ineens een andere naam heb. Ze hebben de naam uit het vaccinatie boekje genomen en tja daar staat mevr J. Vroone-Hoos en Chasey staat op Hoos en Pim stond op Vrooner >:(, dus ja das niet zo gek he dat er fouten worden gemaakt.
De namen zijn nu goed, alleen staat Pim er dus nog niet met zijn chipnummer bij in en dat moet dus ook, anders gaat het ook niet zo makkelijk.
Door Jolly
Het gaat nu al stukken beter met Pim,
Hij ligt alweer met al zijn touwen en lapjes in de tuin

Afbeelding en dat net 4 uur na het ingaan van de narcose.

Oww ja ik heb ooggel van Fucithalmic (van Leo), wie kent dit?
Door 202spots
Jolly schreef: Het gaat nu al stukken beter met Pim,
Hij ligt alweer met al zijn touwen en lapjes in de tuin
he gelukkig is alles achter de rug!! :-* :-*
Door Femke
ja heb ik wel eens gehad, het prettige ervan vind ik dat het transparant is....anders hebben ze zo lang zo'n witte waas over de ogen en dat vind ik altijd zo sneu

dikke :-* voor pim ;)
Door Jolly
Femke schreef: ja heb ik wel eens gehad, het prettige ervan vind ik dat het transparant is....anders hebben ze zo lang zo'n witte waas over de ogen en dat vind ik altijd zo sneu

dikke :-* voor pim ;)
oke tnx , knuffel zal ik zo doorgeven.
Door Ine
Oh Jol, wat een ventje toch :-*
Ik ben zo blij, dat de operatie voorbij is, die genezing dat gaat wel goedkomen met jullie goede zorgen! :-*
Knuffels voor jullie allemaal! :-*
(wat een gezoen hè! :-[ ;))
Door jeanne
SHIVA schreef: Jol, leest dit nu pas
wens je veel sterkte morgen en het komt allemaal goed
knuffel voor pim
gr shiva
ik lees het ook nu pas

ik zal voor Pimmetje duimen :-*
Door jeanne
ooooooooh hij is al geholpen :-[
geef hem dan maar een hele dikke knuffel van me :-*
Door Doedels
Jolly schreef: Oww ja ik heb ooggel van Fucithalmic (van Leo), wie kent dit?
Wat fijn dat de operatie eindelijk achter de rug is. Is het je meegevallen? Ik heb Fucithalmic vaker gebruikt. Werkt goed, is gemakkelijk te doseren en je hoeft het maar 2x d te gebruiken.
Door Indy
Gelukkig dat het nu achter de rug is en dat het goed is gegaan

Ik heb Fucithalmic ook al meerdere keren gebruikt...nou ja voor de hond en kat dan ;)

Knuffel voor Pim :-*
Door Jolly
Doedels schreef: Wat fijn dat de operatie eindelijk achter de rug is. Is het je meegevallen? Ik heb Fucithalmic vaker gebruikt. Werkt goed, is gemakkelijk te doseren en je hoeft het maar 2x d te gebruiken.
nou ik moet 6 x per dag druppelen
Door Jolly
Vandaag pim mee naar de winkel, dus met de trein, alwaar meneer dus zo lijp gaat doen, dat hij van iedereen aandacht krijgt :-\, in de winkel geen kik gegeven, hij vind het daar wel best.
Geer heeft hem uitgelaten en vond het een verademing om met een hondje te lopen wat wel vooruit wilde ;D
Tan vond zijn oogie er goed uitzien.
En net toen we chasey op het bedrijf op gingen halen, was meneer weer stuiterbal en is zelfs 2 keer over de kop gegaan met rennen en springen ::) :o :-\.
Alsof er nooit wat gebeurd is.
Nu liggen de 2 mannen voor jaffa
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door