sylvia schreef: Ja, ik denk het wel, ik ken quickstop niet , maar het zal hetzelfde zijn als het het bloeden stoptwaar zijn deze middelen dan te koop?
Moderator: Lizzy
sylvia schreef: Ja, ik denk het wel, ik ken quickstop niet , maar het zal hetzelfde zijn als het het bloeden stoptwaar zijn deze middelen dan te koop?
bernergek schreef: waar zijn deze middelen dan te koop?eeeeeeeeeeeeh dat van mij komt uit de garage
sylvia schreef: eeeeeeeeeeeeh dat van mij komt uit de garageAha, is dus niet in dsz of apotheek te krijgen?![]()
Ik geloof dat Spat het verkoopt en misschien bij Dumuchi
http://www.plaza33.com/cms/content/naty ... ?cPath=120
als ze het niet hebben, moet je Angelique even een pbtje sturen als ze het niet heeft, dan zorgt ze dat ze het krijgt![]()
Evelyn schreef: De lijm heeft helaas niet gehouden. Ik wilde gisteravond yindra's oortje schoonmaken en toen zag ik dat de twee flapjes niet meer aan elkaar zaten. Ik had er al extra een pleister overheen gedaan, maar ik denk dat ze toch te wild is geweest.... Of dat wandor erin heeft gehangen. Het bloed niet maar ik zie nog wel iets een wondje. Ik houd het schoon en kijk het aan. Ik wil haar liever ook niet onder narcose laten gaan voor een hechting, als dat niet perse nodig is. Daarnaast is mijn da op vakantieAls het niet bloed en er dus geen duidelijke verse wond is, zal hechten ook niet mogelijk zijn..
ine schreef: Als het niet bloed en er dus geen duidelijke verse wond is, zal hechten ook niet mogelijk zijn.Als het fototoestel het weer doet (dwz als de kaart weer leeg is en de batterijen weer vol), zal ik een foto voor je maken.
Vermoedelijk zal ze altijd die 2 flapjes houden zo.
Niet teveel aan rommelen en gewoon laten genezen.
Ik wil wel graag een foto van Yindra met flapjes!![]()
Evelyn schreef: Als het fototoestel het weer doet (dwz als de kaart weer leeg is en de batterijen weer vol), zal ik een foto voor je maken.Hoe groot is de scheur? Want in de meeste gevallen hebben ze er geen last van, behalve als het een erg diepe inkeping is.
Ik vind het niet erg als ze 2 flapjes houdt, als ze er maar geen last van heeft en als het maar niet ontsteekt. Ik zit er verder niet aan, ik maak het alleen schoon.
ine schreef: Hoe groot is de scheur? Want in de meeste gevallen hebben ze er geen last van, behalve als het een erg diepe inkeping is.
Als ik dan logisch nadenk, zou dat operatief verholpen moeten worden, door beide kanten weer open te maken(mini-reepje eraf) en dan weer plakken.
Evelyn schreef: Het is een scheurtje van ongeveer 1 cm. Ze lijkt er geen last van te hebben.Gewoon niets aan doen en moet je een keer naar de da voor iets anders, kun je er even naar laten kijken. De normale wondverzorging en een paar stevige knuffels per dag doet al wonderen!
ine schreef: Gewoon niets aan doen en moet je een keer naar de da voor iets anders, kun je er even naar laten kijken. De normale wondverzorging en een paar stevige knuffels per dag doet al wonderen!Geknuffeld wordt ze!![]()
![]()