Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door gonny
heel veel sterkte morgen!! ik denk aan jullie!!! :-*
Door Jolly
tnx allemaal, ik hoop dat het morgen snel half 2 is, dat ik hem kan brengen, zal moeilijk wordne, meneer niets te laten eten, want hij weet aardig de weg in en rond de schuren om zijn eigen kostje van kippenvoer, konijnenvoer, aardbeien en last but not least de brokjes van Joepie en sissy te jatten ::) :o :-\
Door Nitus
Jolly schreef: tnx allemaal, ik hoop dat het morgen snel half 2 is, dat ik hem kan brengen, zal moeilijk wordne, meneer niets te laten eten, want hij weet aardig de weg in en rond de schuren om zijn eigen kostje van kippenvoer, konijnenvoer, aardbeien en last but not least de brokjes van Joepie en sissy te jatten ::) :o :-\
Haha, da's volgens mij het meest moeilijke gedeelte van de hele 'operatie' ;). Succes met hem niets te laten eten ;). Ga morgen wel even voor Pimmetje duimen.
Door margreet
Jol ook vanuit hier een knuffel voor jullie en sterkte morgen met het vreetmonster :-*
Door Jolly
ik heb nu al een naar eten zoekende pup in de tuin lopen :-\, Ine weet je zeker dat hij neit frans is, hij vind slakken heerlijk :-X
Denk dat ik op het bedrijf zijn bek maar ff dichtbind ofzo ;D
Door Ine
Jolly schreef: ik heb nu al een naar eten zoekende pup in de tuin lopen :-\, Ine weet je zeker dat hij neit frans is, hij vind slakken heerlijk :-X
Denk dat ik op het bedrijf zijn bek maar ff dichtbind ofzo ;D
Z'n oma heeft een Franse vader ::)
Kun je met een sjaaltje zelf een snuitje aanleggen?
Anders zou je hem dat even om kunnen doen. Niet dat hij het fijn vindt, maar het kotsen na het bijkomen ook niet :-\
Door Ine
Jolly schreef: ja snuitje kan ik wel, gaan we dus maar even doen.
Jol, als ik me er teveel mee bemoei, moet je het zeggen hoor :-[ Ik blijf soms zo lekker vertellen wat wel en niet kan! ;) :-[
Door Jolly
;D ik kan van jou aardig wat hebben hoor en op dit moment zijn alle info en tips welkom.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door