Odin 18-01-2015 / 02-10-2026
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Odin 18-01-2015 / 02-10-2026
Gisteren heeft onze lieve vrolijke Odin ons verlaten.
De laatste weken ging hij steeds verder achteruit.
Op 26 juni 2025 kwam je in ons leven. Helaas was je niet zo gezond en je conditie was ver beneden peil. In de ruim 18 maanden dat je bij ons was, mochten we je echter helemaal op zien bloeien. Je genoot duidelijk van je leven en wij niet minder van jou! Je ontwikkelde jezelf tot een vrolijke stuiterbal.
De dagelijkse wandeling samen met je vriendinnetjes was de lust van je leven. Nu dat niet meer kon was de grens bereikt. In je koppie wilde je nog alles, en het liefst alles in de overtreffende trap. Maar je lichaam was op.
Rust zacht lieverd, je zit voor altijd in ons hart.
De laatste weken ging hij steeds verder achteruit.
Op 26 juni 2025 kwam je in ons leven. Helaas was je niet zo gezond en je conditie was ver beneden peil. In de ruim 18 maanden dat je bij ons was, mochten we je echter helemaal op zien bloeien. Je genoot duidelijk van je leven en wij niet minder van jou! Je ontwikkelde jezelf tot een vrolijke stuiterbal.
De dagelijkse wandeling samen met je vriendinnetjes was de lust van je leven. Nu dat niet meer kon was de grens bereikt. In je koppie wilde je nog alles, en het liefst alles in de overtreffende trap. Maar je lichaam was op.
Rust zacht lieverd, je zit voor altijd in ons hart.
Re: Odin 18-01-2015 / 02-10-2026
Oh, wat een droevig nieuws.
Weet gewoon dat Odin je heel dankbaar is voor zijn laatste 18 maanden. Hij heeft geweldige baasjes gehad. Dat maakt het verdriet natuurlijk niet minder. Ik wens je heel veel sterkte.
Weet gewoon dat Odin je heel dankbaar is voor zijn laatste 18 maanden. Hij heeft geweldige baasjes gehad. Dat maakt het verdriet natuurlijk niet minder. Ik wens je heel veel sterkte.
Ach hoe triest
Wat hebben jullie maar kort van hem kunnen genieten, en hij van jullie. Gelukkig hebben jullie hem nog een mooi anderhalf jaar kunnen geven. Veel sterkte met het verlies 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat triest - maar wat fijn voor hem dat jullie hem zo’n mooie laatste 18 maanden hebben kunnen geven. Warme gedachten voor jullie en sterkte gewenst
- Felix de border
- 1-ster

Veel sterkte. 
DankjewelChouka schreef: za 03 okt 2026, 20:39 Oh, wat een droevig nieuws.
Ik zie dat ik me heb vergist in de tijd dat hij bij ons was. Het waren slechts iets meer dan 15 maanden. Ik denk dat het langer leek omdat het al heel snel zo vertrouwd voelde.
Laatst gewijzigd door doranto op zo 04 okt 2026, 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Ahhh
Heel veel sterkte gewenst met het verlies van Odin. Ik hoop zo dat je wat troost vindt bij het feit dat jullie hem de mooiste 15 maanden van zijn leven hebben gegeven
Dag mooie lieve Odin. Rust zacht grote vriend
Heel veel sterkte gewenst met het verlies van Odin. Ik hoop zo dat je wat troost vindt bij het feit dat jullie hem de mooiste 15 maanden van zijn leven hebben gegeven
Dag mooie lieve Odin. Rust zacht grote vriend
Heel veel sterkte. Zo fijn dat hij nog een mooie tijd heeft gehad bij jullie, maar ook zo verdrietig dat daar dan een einde aan komt 
Ach, lieve grote knappe Odin, wat zul je het heerlijk gehad hebben, de laatste maanden bij lieve baasjes die er alles aan gedaan hebben om je je beter te laten voelen en plezier te hebben.
Heel veel sterkte met het verlies van Odin

Heel veel sterkte met het verlies van Odin
Toen hij bij ons kwam wisten we al snel dat het niet voor lang zou kunnen zijn. Maar hoelang weet je natuurlijk nooit en je hoopt stiekem altijd dat het toch nog mee zal vallen. Dat hij er nu niet meer is doet erg pijn. Hij was een hele lieve persoonlijkheid en we hadden hem nog heel veel fijne jaren gegund. Maar we denken toch dat de keuze om hem niet te laten opereren een goede is geweest. De kanker was al te ver gevorderd. Een operatie was gezien de locatie niet alleen erg risicovol, maar zou ook blijvende gecompliceerde nabehandelingen vergen. De tijd dat hij bij ons was heeft hij zichtbaar genoten en dat zou ná een operatie nooit zo zijn geweest.
Maar wat is hij diep in ons hart gekropen. Het is vreselijk dat hij hier nu niet meer is.
Maar wat is hij diep in ons hart gekropen. Het is vreselijk dat hij hier nu niet meer is.
Dankjulliewel allemaal voor het medeleven 
-
Mandarijn
- 5-sterren

Heel veel sterkte met het verlies van jullie Odin 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Och gos, ik schrik er gewoon van.
Hij deed het zo goed bij jullie, had het zo naar zijn zin met zijn dames. Het is altijd weer verbazingwekkend hoe honden die een moeilijke start hebben gehad in het leven, helemaal kunnen opbloeien en een blij ei worden als ze eindelijk liefde, lekker eten en een veilige, vertrouwde omgeving mogen ervaren. Ik ben blij dat hij 15 maanden heeft mogen genieten van het leven, maar ook verdrietig dat het nu voorbij is.
Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Uit je verhalen bleek duidelijk hoe gelukkig jullie met hem waren, en hij met jullie.
Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Uit je verhalen bleek duidelijk hoe gelukkig jullie met hem waren, en hij met jullie.
Ach wat verdrietig, toch nog zo snel. Maar in die korte tijd heeft ie van zo veel liefde, plezier en goede zorgen mogen genieten. Dat is prachtig. Maar maakt het afscheid ook extra pijnlijk, het was nog zoveel langer aan hem en jullie gegund. Heel erg veel sterkte gewenst.
Wat verdrietig om te lezen dat hij nu zo achteruit was gegaan dat jullie hem moesten laten gaan. Ik begrijp ook heel goed dat je met de blik van nu blij bent dat jullie de operatie niet hebben gedaan zodat zijn kwaliteit van leven zo hoog mogelijk was!
Heel veel sterkte met de leegte die hij achterlaat
Heel veel sterkte met de leegte die hij achterlaat