Op Tapatalk doet hij het overigens nog niet.
Barfplaats verhuist naar andere server
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Barfplaats verhuist naar andere server
Het ziet er allemaal weer top uit! Bedankt voor al dit werk, ook aan Jeff.
Dank je.Charlie Angel schreef: do 24 sep 2026, 14:54 Het ziet er allemaal weer top uit! Bedankt voor al dit werk, ook aan Jeff.![]()
E-mail doet het weer.kiara schreef: do 24 sep 2026, 09:51 Uh ik krijg geen melding meer via mail dat er nieuw berichten zijn.
Ik geloof dat ook ik oud wordt voor dit![]()
Ja kreeg weer mail van dit nieuwe bericht top hoor 
- Charlie Angel
- Moderator
Ik vind het echt vreselijk!admin schreef: ma 28 sep 2026, 22:29 Dank je.Tapatalk wil ik het liefst weglaten want die vertraagt enorm. Is dat erg?
Natuurlijk niet. Ik wist ook niet dat dat zo vertraagde joh.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Jeff, o meester, o goeroe
Een vraagje: zou de contrastkleur van de berichten wat duidelijker mogen? Ik bedoel de kleur waarin de berichten worden getoond, afwisselend wit en iets lichtgroenigs. Momenteel kan ik niet goed zien waar het ene bericht ophoudt en het daaropvolgende bericht begint, ook door alle verschillende lettertypes en -groottes. Het is een beetje een ondoordringbaar woud nu, voor de ogen van oma Anne 
-
Mandarijn
- 5-sterren

Ik krijg foto's niet correct geplaatst. Bij mij staan ze gewoon recht/goed, maar zodra ik ze op het forum zet, staan ze ondersteboven.
Ik probeerde in het Odin-topic een schrijffoutje te wijzigen, maar nu worden er nieuwe reacties geplaatst.
Ik wilde ze voor je verwijderen, maar ik krijg de melding dat ik alleen mijn eigen berichten van verwijderen, sorry, dat werkt dus nog niet helemaal zoals het hoort. Lukt het jou zelf om ze te verwijderen? Ik ga even kijken of het mij lukt om mijn eigen bericht aan te passen.
Aanpassen lukt mij wel (via de knop 'wijzig' maar het zijn haast dezelfde stappen als bij 'citeer'). Er zal vast nog naar gekeken worden, vervelend dat het juist met jouw topic nu zo gaat
Aanpassen lukt mij wel (via de knop 'wijzig' maar het zijn haast dezelfde stappen als bij 'citeer'). Er zal vast nog naar gekeken worden, vervelend dat het juist met jouw topic nu zo gaat
Ik kan niet vinden hoe ik het zou kunnen verwijdereneelke schreef: zo 04 okt 2026, 08:52 Ik wilde ze voor je verwijderen, maar ik krijg de melding dat ik alleen mijn eigen berichten van verwijderen, sorry, dat werkt dus nog niet helemaal zoals het hoort. Lukt het jou zelf om ze te verwijderen? Ik ga even kijken of het mij lukt om mijn eigen bericht aan te passen.
Aanpassen lukt mij wel (via de knop 'wijzig' maar het zijn haast dezelfde stappen als bij 'citeer'). Er zal vast nog naar gekeken worden, vervelend dat het juist met jouw topic nu zo gaat![]()
Heb jij niet die drie puntjes rechtsboven?
Nee, bij mij ziet het er heel anders uit. Ik kan alleen citeren, wijzigen en melden
Ik kan dat ook niet
Ook alleen citeren wijzigen melden
En ik moet iedere keer opnieuw inloggen
Opnieuw inloggen hoef ik niet, maar toen ik wilde wijzigen moest ik dat 2x doen omdat de eerste keer het bericht nog steeds ongewijzigd was. Maar nu heb ik 2 extra berichten die ik niet geplaatst heb.kiara schreef: zo 04 okt 2026, 13:52 Ik kan dat ook niet
Dat is wel vervelend. Het is toch wennen vindt ik. Maar misschien moet er nog wat aan gesleuteld worden.doranto schreef: zo 04 okt 2026, 13:57 Opnieuw inloggen hoef ik niet, maar toen ik wilde wijzigen moest ik dat 2x doen omdat de eerste keer het bericht nog steeds ongewijzigd was. Maar nu heb ik 2 extra berichten die ik niet geplaatst heb.
Ik kan dus ook geen bericht weghalen