Nou het is verrekte moeilijk om aan geiten vlees te komen. Afgelopen zaterdag nog gebeld maar hij heeft nog niks. Nu zaterdag weer bellen.
Net ook een andere gebeld iets verder weg maar ook die heeft het nog niet. Volgende week donderdag weer vragen.
Wat is evt een goed alternatief?
En waar bestellen jullie het dan ?
Ik heb nou al 3 slagers ( halal ) gebeld
Zelf is geit hier langzaamaan uit het menu verdwenen wbt vlees/hart. Ik voer nog wel voornamelijk geitenpens. Als Dogmeat of gunshies het een keer heeft bestel ik het mee maar dat is nog maar zeer zelden.
Sowieso is barf zeker de afgelopen 3-5 jaar steeds moeilijker en zeker ook heel veel duurder geworden. Waar ik vroeger meer dan 14 diersoorten in mijn vriezer had liggen mag ik blij zijn als ik nu rondom de 8 uitkom.
Zelf is geit hier langzaamaan uit het menu verdwenen wbt vlees/hart. Ik voer nog wel voornamelijk geitenpens. Als Dogmeat of gunshies het een keer heeft bestel ik het mee maar dat is nog maar zeer zelden.
Sowieso is barf zeker de afgelopen 3-5 jaar steeds moeilijker en zeker ook heel veel duurder geworden. Waar ik vroeger meer dan 14 diersoorten in mijn vriezer had liggen mag ik blij zijn als ik nu rondom de 8 uitkom.
Ja het is lang niet zo makkelijk meer om aan diverse diersoorten te komen. Ik heb nu bij Floris besteld ( ook geen geit )
Als het zo doorgaat moet ik terug naar KVV.
En inderdaad zo idioot duur geworden. Maar ja wat is tegenwoordig niet duur toch .
Ik ga is kijken wat ze hebben wat jij zegt
Dankjewel
Ziet er wel goed uit Cindy
Bestel jij daar ook ?
En is dit nou goedkoper als bij Floris?
Ik mag wel een vergelijking lijst gaan maken
Denk dat het misschien wel scheelt waar je het besteld.
Ik heb account aangemaakt en krijg een mail als er geiten vlees is.
Dankjewel nogmaals