Ik sluit me hierbij aan. Is goede afleiding en nog wat nieuwe herinneringen maken. Wij hebben dat toendertijd met Janouk ook gedaan toen Chenak overleden was.Anne in Zweden schreef: wo 09 sep 2026, 17:48 Ik zou lekker samen met Bas gaan, dan heeft hij wat nieuwe geurtjes om te snuffelen en zelf heb je ook afleiding van het verdriet.![]()
senioren galerij
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: senioren galerij
Sterkte en een zachte knuffel voor Bobbie 
-
Mandarijn
- 5-sterren

Vandaag naar de beek geweest waar we altijd gingen wandelen toen het nog ging.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Aaaaah de prinsen in hun rijtuig. 
-
Mandarijn
- 5-sterren

Gisteren hadden we regen, dus samen op de bank gelegen
Vandaag met de fietskar een rondje gemaakt samen
Tussendoor af en toe een traantje moeten laten
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat snap ik - toch de laatste keren. Hoe lang heeft hij bij je gewoond ?
-
Mandarijn
- 5-sterren

Vanaf juli 2012, dus meer dan 14jr. En tot op late leeftijd heb ik met hem oa gemantraild. Heb een hele speciale band met Bobbie. Maar ook met Bas. Daar heb ik ipv mantrail, detectie gedaan. Het zijn mijn soulmatesSiberienne schreef: za 12 sep 2026, 21:56 Dat snap ik - toch de laatste keren. Hoe lang heeft hij bij je gewoond ?
- Charlie Angel
- Moderator
Een hele dikke knuffel. [emoji8]Mandarijn schreef: Vanaf juli 2012, dus meer dan 14jr. En tot op late leeftijd heb ik met hem oa gemantraild. Heb een hele speciale band met Bobbie. Maar ook met Bas. Daar heb ik ipv mantrail, detectie gedaan. Het zijn mijn soulmates
-
Mandarijn
- 5-sterren

Vandaag met petekind dit gemaakt van beide heren. Ze heeft Bobbie geborsteld voor wat haren. Ze gaat een fotolijstje maken met foto's van hem en zijn haren.
Ik wilde eerst alleen Bobbie doen, maar ze vond dat zielig voor Bas, dat hij geen afdruk kreeg.
Ik wilde eerst alleen Bobbie doen, maar ze vond dat zielig voor Bas, dat hij geen afdruk kreeg.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat liefMandarijn schreef: ma 14 sep 2026, 19:32 Vandaag met petekind dit gemaakt van beide heren. Ze heeft Bobbie geborsteld voor wat haren. Ze gaat een fotolijstje maken met foto's van hem en zijn haren.
20260914_192151.jpg20260914_192136.jpg
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat is een lange tijd - en veel mooie herinneringen samen gemaakt. Ik hoop dat dat straks wat troost geeft. Shadow was iets meer dan 14 jaar bij ons, zo veel samen mee gemaakt. Hem verliezen deed zeer. Herinneringen koesteren is fijn. Dit was een jaar geleden - ons lieve oude mannekeMandarijn schreef: za 12 sep 2026, 23:10 Vanaf juli 2012, dus meer dan 14jr. En tot op late leeftijd heb ik met hem oa gemantraild. Heb een hele speciale band met Bobbie. Maar ook met Bas. Daar heb ik ipv mantrail, detectie gedaan. Het zijn mijn soulmates
-
Mandarijn
- 5-sterren

Siberienne schreef: di 15 sep 2026, 17:13 Dat is een lange tijd - en veel mooie herinneringen samen gemaakt. Ik hoop dat dat straks wat troost geeft. Shadow was iets meer dan 14 jaar bij ons, zo veel samen mee gemaakt. Hem verliezen deed zeer. Herinneringen koesteren is fijn. Dit was een jaar geleden - ons lieve oude manneke IMG_8504.jpeg
Hihi, groot gelijk om dan Bas ook een afdruk te geven
Mooi dat je zo rustig bewust afscheid kan nemen hoe moeilijk het ook is. Bewust nog wat laatste keren
En ja, je mooie lieve shadow. Logisch dat je hem mist siberiene
Mooi dat je zo rustig bewust afscheid kan nemen hoe moeilijk het ook is. Bewust nog wat laatste keren
En ja, je mooie lieve shadow. Logisch dat je hem mist siberiene
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat snap ik helemaal, stuur je een hele warme knuffelMandarijn schreef: di 15 sep 2026, 18:21dankjewel, ja het doet ontzettend zeer en ik zie ontzettend op tegen donderdag