Lykke is in the house!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Lykke is in the house!

Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Iedereen wist dus dat jullie ook in de metro zaten :D Je zult wel trots zijn op haar!
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Dat zullen een hele hoop indrukken geweest zijn, daarna dacht ze 'mij niet bellen' ;D
Knap gedaan!

Ik kan lezen wat op het hesje staat maar wat is de betekenis/bedoeling voor de mensen om haar heen?
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

- pien - schreef: wo 12 aug 2026, 08:40 Dat zullen een hele hoop indrukken geweest zijn, daarna dacht ze 'mij niet bellen' ;D
Knap gedaan!

Ik kan lezen wat op het hesje staat maar wat is de betekenis/bedoeling voor de mensen om haar heen?
Dit zijn hesjes die het asiel gebruikt (FOD is de afkorting voor het asiel) om aan te geven dat deze honden nog aan het leren zijn. Wat ik merk is dat mensen wat toleranter zijn en meer afstand houden. Sommige mensen denken ook dat ze in training is voor bv geleide hond oid :biggrin2: dus vragen ze netjes of ze mogen aaien. Ik gebruik het bij ‘stadstraining’ zodat mensen ook snappen waarom we ergens een poosje staan enzo.
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Ah, dankjewel!
In elk geval is ze dichtbij genoeg dat mensen het kunnen lezen en wat fijn dat de meesten er ook rekening mee houden.
Leuk om te horen hoe mensen reageren, ik zou dit ook kunnen vragen/benieuwd zijn naar het hoe en waarom :)
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

IMG_0754.jpeg
Ik denk dat ze wat moe is van gisteren. Maar ze heeft ook wat dikkige tepels. En qua tijd zou het kunnen. Verder geen tekenen van schijnzwanger - behalve dan deze bitchface :biggrin2:
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Zelfs via het scherm en tig kilometers ver weg komt deze echt wel binnen hoor :biggrin2:
Ik vind haar zo'n leukerd, haar koppie, haar houding, haar blik ;D
Ina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ina »

Hahaha .... een echt 'f*ck you' face ;D
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Waarom heb ik zoveel foto’s van Lykke die ligt? Omdat het zulke mijlpalen zijn. Ze heeft veel moeite met rust vinden - niks gewend en dan veel indrukken dat de eerste keer dat ze zelf gaat liggen als we pauze houden onderweg, en dat ze bij haar eerste terrasbezoek gaat liggen en in het gras bij ons huisje: het zijn allemaal mijlpalen :)
IMG_0833.jpeg
IMG_0825.jpeg
IMG_0844.jpeg
Ondertussen leer ik ook mijn eigen energie reguleren… zeker tijdens de pauzes onderweg, dat je de rust bij het meertje in wil drinken maar madam kuilen graaft, in de lijn gaat bijten, bijna van de rost afdondert zo het water in. Dat je even heeeeeeel diep adem moet halen
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

We zijn in de uitprobeer fase. Ze heeft voor het eerst wat gesloopt (een wasknijper, da’s te overzien) en als ze aandacht wil is bovenop je springen of op je klimmen een goede methode (vindt zij ::) ). En de lijn veranderen in een trekspeel is ook heeeeeel leuk (en mega irritant). Als je haar negeert laat ze soms los, maar soms gaat ze dan er heerlijk op lopen knagen. En dat kan ik niet negeren….. maar met ombuigen tot brokjes zoeken, speel meenemen soms en soms een strenge NEE komen we wel weer wat verder. Vandaag was ze mee naar een groep waarmee we Dungeons en dragons spelen. Dat is in Oslo, dus weer in de metro en dit keer heeft ze niet de hele boel bij elkaar gejoekerd. Oslo centraal station op zaterdag was wel wat veel ::) dus toen we bij de groep aankwamen stuiterde ze nogal maar tijdens de middag kon ze ook af en toe liggen, bot knagen en op schoot kruipen bij de andere deelnemers :biggrin2: . Nu is ze grondig UIT. Morgen maar even een rustiger dagje….
IMG_1003.jpeg

Plaats reactie