Het is wel wennen, hoor. Nelson was als labrador een wandelende vuilnisbak. Als het enigszins eetbaar was, at hij het op. Kovu is.... Anders. Hij deed er 10 minuten over voor hij besloot dat je van een ei kan likken. Groenten? Hij keek me aan met een blik die zei: dacht je dat ik een konijn was?!
Nieuwe pup
Moderator: eelke
Re: Nieuwe pup
Hij doet het echt super op de kvv, dus ik ben al bijna 100% overgestapt.
Het is wel wennen, hoor. Nelson was als labrador een wandelende vuilnisbak. Als het enigszins eetbaar was, at hij het op. Kovu is.... Anders. Hij deed er 10 minuten over voor hij besloot dat je van een ei kan likken. Groenten? Hij keek me aan met een blik die zei: dacht je dat ik een konijn was?!
Oh ja, dan is de overgang van Nelson naar Kovu qua eten wel errrugggg groot! Groenten lekker door de KVV mengen, helpt dat niet? (ik laat het altijd een uurtje intrekken zeg maar).Nelson98 schreef: za 01 aug 2026, 23:03 Hij doet het echt super op de kvv, dus ik ben al bijna 100% overgestapt.
Het is wel wennen, hoor. Nelson was als labrador een wandelende vuilnisbak. Als het enigszins eetbaar was, at hij het op. Kovu is.... Anders. Hij deed er 10 minuten over voor hij besloot dat je van een ei kan likken. Groenten? Hij keek me aan met een blik die zei: dacht je dat ik een konijn was?!![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik kook de groenten voor Bob eventjes en meng het door zijn kvv. Dan eet hij het prima. Zo in zijn bak eet hij het ook niet.
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk