Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Welkom in het BP-café!
Spannend! Ben benieuwd of de klik er is. Duim, duim 
Spannend zeg! Hopelijk is die klik er 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Owwww spannend!
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Hier wordt mee geduimd dat het een match blijkt te zijn!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Dat is omdat ik daarvoor heb zitten duimenSiberienne schreef: di 02 jun 2026, 17:00 Maar toen kwam er eergisteren ineens toch een mailtje of we nog interesse hadden in Lykke - we gaan morgen kijken. Ben beetje ondersteboven
Ik hoop dat het klikt tussen jullie! Spannend, ben benieuwd of je kunt slapen vannacht
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Gisteren al nauwelijksAnne in Zweden schreef: di 02 jun 2026, 21:28 Dat is omdat ik daarvoor heb zitten duimen![]()
![]()
Ik hoop dat het klikt tussen jullie! Spannend, ben benieuwd of je kunt slapen vannacht![]()
Wat zielig voor die andere mensenAnne in Zweden schreef: di 02 jun 2026, 21:28 Dat is omdat ik daarvoor heb zitten duimen![]()
![]()
Ik hoop dat het klikt tussen jullie! Spannend, ben benieuwd of je kunt slapen vannacht![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Wat spannend zeg! [emoji3590]
Wow, kijk nou 'sSiberienne schreef: di 02 jun 2026, 17:00 Maar toen kwam er eergisteren ineens toch een mailtje of we nog interesse hadden in Lykke - we gaan morgen kijken. Ben beetje ondersteboven
Duimerdeduim
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik wil gewoon het beste voor de hond
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
De match is er. Ze is zoooooo leuk. Dit is onze hond. Zaterdag gaan we nog een keer langs om met haar te wandelen. Normaal moet je 3x op bezoek voor je een hond meekrijgt maar ik ga zaterdag vragen of we haar sneller mee kunnen krijgen, want ze hoort bij ons. Ik zat met haar op het losloopveld, arm om haar heen, neus in haar vacht en de wereld voelde weer ok. Ze is vrij rustig voor een 2-jarige husky, ze heeft wat uitdagingen met bewegen (stramheid, vooral door te veel in bench en alleen maar lopen aan korte lijn op asfalt) maar tegelijk is ze wel behendig. En vrolijk. En nieuwsgierig. En speels. En weet je, ze heeft wat van Shadow, maar dan minder fel. Liever. En tegelijk : we gaan nog wel wat meemaken met madam. Ik denk dat ze deuren open kan maken. En dat ze wel duidelijke meningen heeft.
Dat klinkt alsof het gelijk heel vertrouwd voelt Siberiene! Wat enorm fijn 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Oooo, wat leuk! Gefeliciteerd met elkaar! Wat ontzettend fijn dat de klik er was - of nou ja, klik: het klinkt meer als een knal! Zo fijn om te lezen dat de wereld weer oké voelde!
Lykke gaat een heerlijk leven tegemoet, met mensen die weten wat een husky gelukkig maakt en nodig heeft. Hopelijk mag ze mee naar huis zaterdag - ik zal weer even duimen. 
En nu maar alvast de deurkrukken allemaal omhoog draaien...
En nu maar alvast de deurkrukken allemaal omhoog draaien...
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Anne in Zweden schreef: wo 03 jun 2026, 15:45 Oooo, wat leuk! Gefeliciteerd met elkaar! Wat ontzettend fijn dat de klik er was - of nou ja, klik: het klinkt meer als een knal! Zo fijn om te lezen dat de wereld weer oké voelde!Lykke gaat een heerlijk leven tegemoet, met mensen die weten wat een husky gelukkig maakt en nodig heeft. Hopelijk mag ze mee naar huis zaterdag - ik zal weer even duimen.
En nu maar alvast de deurkrukken allemaal omhoog draaien...![]()
Weet je.. iedereen heeft het over de klik. En ik heb veel filmpjes gezien van die Britse serie over asielhonden. En ik hoopte erop - maar durfde tegelijk niet helemaal erop te vertrouwen. En het gebeurde gewoon.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ooooh kippenvel, ik duim dat ze zaterdag al mee mag