Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Semr@
Zal wel een fraai gezicht zijn geweest ;D.
Ben al blij dat niemand me ziet als ik de drol van straat opraap met een plastic zakje :-[.
Ik ben ook benieuwd hoe het afloopt, al heb ik geen raad gegeven, weet het n.l ook niet, nog niet meegemaakt.
Groetjes Mariska.
Door Erna
[quote="Truus.P"]

Het is net als bij je eigen kinderen.....bij je eigen hond, vindt je niks vies toch?
Of ben ik zo'n rare.
[/quote]

Neu.....en anders ben ik ook zo'n rare. Ik vind ook niets vies van mijn eigen honden. Raap drollen op alsof ik nooit iets anders heb gedaan. Roer in overgeefsel om te kijken wat erin zit enz enz. Niks raars aan toch?
Door tieneke
[quote="Truus.P"]
[quote="tieneke"]
[quote="Truus.P"]
Bij Timo moest ik er erg aan trekken om het laatste eindje er uit te krijgen ;D
Gelukkig was er niemand in de buurt ::)
[/quote]
Truus toch! :o :o :P :-[ :-X
[/quote]

Het is net als bij je eigen kinderen.....bij je eigen hond, vindt je niks vies toch?
Of ben ik zo'n rare.
[/quote]
Kinderen zijn er niet,maar de drollen van de hond of iets anders daar gaat mijn hushband van over het nekkie! :P
Door tieneke
[quote="Erna"]
[quote="Truus.P"]

Of ben ik zo'n rare.
[/quote]

Neu.....en anders ben ik ook zo'n rare. Ik vind ook niets vies van mijn eigen honden. Raap drollen op alsof ik nooit iets anders heb gedaan. Roer in overgeefsel om te kijken wat erin zit enz enz. Niks raars aan toch?
[/quote]
Leg dat maar eens aan mijn man uit! ;) :D
Door Lupa
Ik had ooit iemand die mijn huishouden deed, die naam altijd een zakje met boterham erin mee, op een dag had ze die op de trap gezet.
na een tijdje wou ze haar brood gaan eten maar ze kon dat niet meer vinden.
Ik kwam terug van mijn werk en ze vertelde dat ze niet meer wist waar ze haar boterham gezet had, dus als ik hem vond....Tika was nog een pup.
De volgende dag was het misterie opgelost, er kwam uit Tika de kont een boterhamzakje eruit maar zonder brood, ik moest haar wel helpen met het laatse stukje het was nog heel!!!
Door Semr@
Het klopt inderdaad, ik ben ook niet vies van wat ook van onze honden, maar als de buurhond per ongeluk in mijn gezicht likt vind ik dit wel vies. En de poep oprapen met een plasticzakje vind ik ook niet vies een beetje genant misschien als er iemand aankomt. Maar aan de andere kant wil diegene vast ook niet met zijn schoen in de drol van mijn hond staan denk ik dan maar weer.
Er kwam een poos geleden nog een man heel kwaad zijn huis uitgerend. Ik moest weg gaan met mijn honden van het gras, anders belde hij de politie, terwijl ze alleen maar snuffelden en niet eens plaste of poepte. Ik blij dat ik net een lekkere drol opgeraapt had, heb ik dat zakje maar even onder zijn neus gehouden. Nou hij bleef excusses aanbieden. Heel grappig.
Door Ivonne
ik zou de hond zeker niet laten kotsen; met een beetje geluk komt het er "gewoon" aan de achterkant weer uit. Wel goed in de gaten houden of de hond zich goed voelt.
Door roger
<<Ik laat het wel weten wat er uit komt ;D. Hoewel ik niet weet of mijn buren van die drol-gravers/peurders/onderzoekers zijn hoor ;D<<

Bijna zo goed als zeker , een lange worst, die aan mekaar hangt met een stuk plastik folie.

Is hier ook wel eens gebeurd dat ze een heel pak broodbeleg weggritsten , alles opvraten inclusief de dunne plastikfolie waar het in verpakt was.

Beschouw het effe als ruwe vezel die de "shit "samenhoud.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door