Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Welkom in het BP-café!
Wat fijn dat het opgelost is Eelke! Een "sorry" had wel op zijn plaats geweest maar beter zo dan andersom.. 
nou je zou verwachten dat de herstelwerkzaamheden onder garantie vallen en dus kostelooseelke schreef: ma 03 nov 2025, 20:06 Proost Siberienne!
images.jpeg
images (1).jpeg
Vandaag niks gehoord. Ben dus nog steeds benieuwd óf ik nog wat hoor, of dat ze gewoon een factuur gaan sturen. Maar vooral heel blij dat de werkzaamheden erop zitten.
Jaa zeker, die wel, maar ik moet natuurlijk wel gewoon de orginele factuur betalen, het isoleren zelf is natuurlijk niet gratis.Aquillo schreef: ma 10 nov 2025, 15:09 nou je zou verwachten dat de herstelwerkzaamheden onder garantie vallen en dus kosteloos![]()
Had ook wel een beetje te vroeg gejuicht want er zat verf op mijn vloer, kast en schilderij, van het herstellen van het plafond. Uiteindelijk wat van de factuur af, omdat ik het vroeg, maar sjee, had het woensdag bij hen gemeld en werd vandaag pas gebeld.
Tis niet best, het afhandelen van gedoe, binnen dit bedrijf. En de factuur heb ik ook nog niet gehad.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Misschien moet je wat op Instagram of FB posten en de firma raggen. Ik had gedoe met VidaXL die een waardeloos hok geleverd hadden, en maar niet op mails reageerden. 1 insta bericht en het werd geregeldeelke schreef: ma 10 nov 2025, 19:32 Jaa zeker, die wel, maar ik moet natuurlijk wel gewoon de orginele factuur betalen, het isoleren zelf is natuurlijk niet gratis.
Had ook wel een beetje te vroeg gejuicht want er zat verf op mijn vloer, kast en schilderij, van het herstellen van het plafond. Uiteindelijk wat van de factuur af, omdat ik het vroeg, maar sjee, had het woensdag bij hen gemeld en werd vandaag pas gebeld.
Tis niet best, het afhandelen van gedoe, binnen dit bedrijf. En de factuur heb ik ook nog niet gehad.
Zijn hier meer mensen die de Olympische spelen volgen? Gisteren een mooie gouden medaille
bij het schaatsen voor de noor Eitrem die de verwachtingen waar maakte en vandaag dan de eerste medailles voor Nederland met Jutta Leerdam en Femke Kok
Moet wel eerlijk zeggen dat mijn aandacht eigenlijk alleen bij het schaatsen ligt (zowel lange baan als straks shorttrack)
Het schaatsen volg ik ook, het was echt top en heel bijzonder vandaag, maar het leuke can de Olympische Spelen is juist om ook eens naar wat andere sporten te kijken. Maar ik kijk zeker niet alles.
Dat heb ik normaal ook Cathelijn maar ik merk dat de andere sporten mij deze keer niet zo kunnen boeien
Waarschijnlijk omdat ik gewoon teveel aan het hoofd heb
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik volg het een beetje in het nieuws, de Noorse biatleet die vandaag woon, is ook degene die rond kerst zijn teamgenoot door gevonden heeft. Was wel kippenvel verhaal. Ze logeren nota bene in hetzelfde hotel kort voor de spelen..,
Ik zit er ook minder in dit jaar hoor... geen idee waarom.dinky89 schreef: di 10 feb 2026, 07:39 Dat heb ik normaal ook Cathelijn maar ik merk dat de andere sporten mij deze keer niet zo kunnen boeienWaarschijnlijk omdat ik gewoon teveel aan het hoofd heb
Mijn broer en ik waren er twee jaar geleden bij in Parijs en we zijn van plan om over vier jaar naar de Winterspelen te gaan in Frankrijk en die kriebel zal vast nog wel opkomen
De verhalen maken de sporten en deelnamers nog specialerSiberienne schreef: di 10 feb 2026, 16:38 Ik volg het een beetje in het nieuws, de Noorse biatleet die vandaag woon, is ook degene die rond kerst zijn teamgenoot door gevonden heeft. Was wel kippenvel verhaal. Ze logeren nota bene in hetzelfde hotel kort voor de spelen..,
Dat zeker. Zo liepen bij mij bij de race en vervolgens overwinning van Lollobrigida voor Italië ook de tranen over mijn wangen
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Nog een mooi verblijf over de Noorse langlauf ploeg (heren) op de estafette vandaag. Noorwegen heeft een luxeprobleem met zes goede lopers om uit te kiezen. De coach koos Iversen als staatloze, war veel kritiek op was. Want 4 jaar geleden verpeste hij zijn loop en verloor won Noorwegen geen goud. En hij mocht starten en gaf als eerste het stokje over. Solide goede wedstrijd. Een van de geheimen? Iversenis niet graag alleen als het spannend wordt. Dus zegt Klæbo, mister gouden medailles, de absolute topper, ‘nou ja, hij is niet graag alleen dus dan komt hij maar gewoon bij mij op de kamer zitten toch? Ik vind het allemaal prima.’ En dan vind ik het mooi hoe sociaal die jongens onder elkaar zijn
.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Vandaag eindelijk de auto maar weer eens gepoetst. Dat was heel hard nodig maar in de winter ook zo’n zinloze exercitie want na 1 rit weer vies. Dat betekende ook de binnenkant. Ontharen. Kwijlplekken op de achterruit. De voorraad poepzakjes kon eruit. En jullie snappen dat dat gemengde gevoelens waren.
Maar de auto is weer zwart, de camera’s geven weer zicht en ook de chipskruimels zijn opgezogen. Lente mag beginnen. Al voorspellen ze voor vannacht sneeuw
Maar de auto is weer zwart, de camera’s geven weer zicht en ook de chipskruimels zijn opgezogen. Lente mag beginnen. Al voorspellen ze voor vannacht sneeuw
Ja dat is herkenbaar hoor, eigenlijk wil je alles laten zoals het was.
Ik weet trouwens nog hoe vies je auto wordt in Noorwegen. Ik stond me op de heenweg bij de boot in Denemarken nog te verbazen over al die wittige vieze Noorse auto's, maar die van mij zag er al heel snel hetzelfde uit
Ik weet trouwens nog hoe vies je auto wordt in Noorwegen. Ik stond me op de heenweg bij de boot in Denemarken nog te verbazen over al die wittige vieze Noorse auto's, maar die van mij zag er al heel snel hetzelfde uit