Stoute floef

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Stoute floef

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Hahaha hij is ook wel eens achterover van trimtafel gegleden. Meer van dat blazen voelt een beetje funny dus gaan ik achteruit en oja de tafel houdt een keer op ;D

Ja met hem moet ik voor kammen ook banden gebruiken anders heb ik meerdere hernia's , meneer miet en zal telkens gaan zitten of liggen, zo onmogelijk mogelijk.

En vanmorgen werd ik uitgelachen. Het pad waar we inliepen, is zonder uitwijkenmogelijkheid. Er kwam een vrouw en witte herder tegemoet waarvan ik weet dat ie niet zo goed is met andere reuen, dus liep ik maar stukje terug naar kruising, gaat dat beest van me vol op zijn billen en ankers. Zie hem dan maar weer omhoog te krijgen. Goed ff geduurd, en mevrouw moest wel lachen. Zal er ook wel uitzien zoiets.

Wat die renner betreft, ja hij schrok. Laatste moment en ik dus ook heel erg.
Nou triggert beweging hem ook wel erg ( jacht dus)
Als ze van voren komen maakt dat niet veel uit, als ie al weet dat ze vanachter komen kan ik hem ook bij me pakken en gaat die zitten kijken. ( sosm wil ie erachteraan dan idd)
Gebeurt dat plots dus, ok niet ok, dus spring ie er vol tegenaan, neitop heel lieve manier. Maar misschien ook wel omdat ik ook zo schrok.
Dus het is schrikreactie, jachtreactie, en ook nog een brein dat impulsief reageert.
Kromfohrlanders
4-sterren
4-sterren

Bericht door Kromfohrlanders »

Oh jee, die Floef...
Niet nadenken maar doen herken ik wel, gelukkig zijn mijn honden ietsje minder zwaar en houd ik ze wel. Maar kan me voorstellen bij hem niet meevalt.

Sommige mensen zijn idd bijzonder, en jeugd hoort ook al niets.. allemaal van die oortjes in en druk met elkaar, hoezo zou je beetje op je omgeving letten? zucht.

Ach ja.
Hij houdt je bezig zullen we maar zeggen. ;-)

Karen
Plaats reactie