Nou, dat verwacht ik toch echt niet hoor. Ze zijn echt super sterk!hannabelgje schreef: di 23 dec 2025, 16:03 Denk dat Bob dat zo kapot trekt.
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Onverwoestbare hondenspeeltjes om te kauwen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Onverwoestbare hondenspeeltjes om te kauwen
Oh echt? Het lijkt mij dat zo'n speeltje in no time stuk is. Wat maakt dit speeltje onverwoestbaar??? Ties zou dit een geweldig speeltje vinden.doranto schreef: di 23 dec 2025, 14:26 Inmiddels ook enkele weken een "rowdie" van WestPaw in huis. Xanne vindt hem heel leuk en speelt er veel mee. Tot nog toe is hij helemaal intact en ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat het snel kapot zal gaan. Het is écht vrijwel onverwoestbaar lijkt het! Zelfs het piepertje wat erin zit doet het nog steeds een beetje.
image-2025-12-23-142910.png
Het is de stof waarvan het is gemaakt. Die is echt oersterk.pike schreef: di 23 dec 2025, 19:24 Oh echt? Het lijkt mij dat zo'n speeltje in no time stuk is. Wat maakt dit speeltje onverwoestbaar??? Ties zou dit een geweldig speeltje vinden.
Oh wow, dat zou je niet verwachten! Gaan ze er ook niet aan zitten plukken (alsof ze een kip plukken)?
Misschien toch ook wel leuk voor Sjoerd!
Nee, dat zou je inderdaad niet verwachten. Plukken en erop kauwen doet Xanne ook hoor. Hier is het nog steeds intact.Lizzy schreef: za 27 dec 2025, 08:38 Oh wow, dat zou je niet verwachten! Gaan ze er ook niet aan zitten plukken (alsof ze een kip plukken)?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Klinkt goed. Denk dat hij er 1 voor zijn verjaardag krijgt.
Is dat de Magnus?doranto schreef: di 23 dec 2025, 14:26 Inmiddels ook enkele weken een "rowdie" van WestPaw in huis. Xanne vindt hem heel leuk en speelt er veel mee. Tot nog toe is hij helemaal intact en ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat het snel kapot zal gaan. Het is écht vrijwel onverwoestbaar lijkt het! Zelfs het piepertje wat erin zit doet het nog steeds een beetje.
image-2025-12-23-142910.png
Er zijn meerdere modelletjes Rowdies. Die ik heb heet Signe.
Die had ik over het hoofd gezien
Ik heb zo'n Rowdie gekocht maar het is een enorme sof. Er zaten een kaartje en een extra stukje stof aan die ik er voorzichtig heb afgeknipt. Daaronder bleek een lusje te zitten maar dat had ik niet gezien, even later kon ik dat ternauwernood uit de strot van Holly vissen. En Ivy, die in haast 8 jaar nog nooit iets heeft gesloopt en zelfs nog met dingen speelt van onze border die er al haast 6 jaar niet meer is, trok vanmorgen toen ze voor de eerste keer de Rowdie in haar bek had hele plukken uit het speeltje, zonder daar echt haar best voor te doen. Het bleef nog allemaal tussen haar tanden zitten ook.
Nu maar eens zien hoe ik via Bol kan mopperen bij de leverancier.
Misschien heb ik toevallig een slecht exemplaar getroffen?
Jeetje zegTanna schreef: za 10 jan 2026, 22:55 Ik heb zo'n Rowdie gekocht maar het is een enorme sof. Er zaten een kaartje en een extra stukje stof aan die ik er voorzichtig heb afgeknipt. Daaronder bleek een lusje te zitten maar dat had ik niet gezien, even later kon ik dat ternauwernood uit de strot van Holly vissen. En Ivy, die in haast 8 jaar nog nooit iets heeft gesloopt en zelfs nog met dingen speelt van onze border die er al haast 6 jaar niet meer is, trok vanmorgen toen ze voor de eerste keer de Rowdie in haar bek had hele plukken uit het speeltje, zonder daar echt haar best voor te doen. Het bleef nog allemaal tussen haar tanden zitten ook.
Nee, het moet een echte zijn. Het kaartje dat eraan zit klopt gewoon.doranto schreef: za 10 jan 2026, 23:49 Jeetje zeg, dan vraag ik me toch serieus af of je geen nepper hebt gekocht. Als je ziet hoe er hier mee omgegaan wordt... en behalve dat hij inmiddels nodig aan een wasbeurt toe is, is hij nog steeds voor 100% intact. Alleen de pieper geeft inmiddels nauwelijks nog geluid.
Keurig geregeld met Bol, ik mag het speeltje retourneren en krijg het geld terug. De beste pluche speeltjes voor de honden zijn voor mij die van Ikea, die gewoon voor kinderen zijn bedoeld. We hebben zo'n grote hond, een octopus, ratten, een egel en een bal en daar is nog niets van kapot.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Helemaal blij met zijn Rowdie. Heeft ie voor zijn verjaardag gekregen. 

-
hannabelgje
- 5-sterren

Hij moet zelfs mee naar buiten.