Het grote sneeuw topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Het grote sneeuw topic
Tenslotte ben ik vast niet de enige die het geweldig leuk vind! Zolang ik de auto kan laten staan dan, lang leve het thuiswerken!
Of Vos het écht leuk vindt weet ik niet. Maar ze is wel geweldig mooi rood in de sneeuw!
Of Vos het écht leuk vindt weet ik niet. Maar ze is wel geweldig mooi rood in de sneeuw!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Het grote sneeuw topic
De grote kerk in het dorp waar ik opgegroeid ben zag er mooi uit met een sneeuwhoed
Wij zijn gevlucht voor het vuurwerk, maar als je dan zo terecht komt is dat niet echt een straf 
Hey een sneeuwtopic
Hier vinden ze de sneeuw ook geweldig!
https://www.doranto.nl/20260103_142106.mp4
Hier vinden ze de sneeuw ook geweldig!
https://www.doranto.nl/20260103_142106.mp4
-
frodo quin
- 5-sterren

Een voordeel van sneeuw is dat je ook in de donker goed ziet zonder hoofdlamp. Fijn wandelen zo.
Hier de hondjes blij. Zeker Quin, want die heeft dan ook onbeperkt ijsjes te vreten (half park opgegeten gisteren avond). Kipjes wat minder. Koude voeten en weinig te scharrelen. Hin ren is wel voor ongeveer 3/4 sneeuwvrij, dus het kan erger.
Hier de hondjes blij. Zeker Quin, want die heeft dan ook onbeperkt ijsjes te vreten (half park opgegeten gisteren avond). Kipjes wat minder. Koude voeten en weinig te scharrelen. Hin ren is wel voor ongeveer 3/4 sneeuwvrij, dus het kan erger.
Oh heerlijk allemaal! Mooie kerk Sieberiene! En zeker geen straf Ina! Prachtig!
En dan alle hondjes zo genieten in de sneeuw. Geweldig!
Hier heeft de peuter ook genoten. Met de slee boodschappen doen en daarna van de grote heuvel af met de slee. Toen we dat voorstelden om te gaan doen vond ze het spannend, maar jullie snappen dat we tig keer naar boven konden sjouwen omdat ze nog een keer wilde. Ik heb me uitgeleefd met de camera, dit is toch wel een moment voor echt mooie kiekjes. Maar ja, die gaan dan weer niet online.
En dan alle hondjes zo genieten in de sneeuw. Geweldig!
Hier heeft de peuter ook genoten. Met de slee boodschappen doen en daarna van de grote heuvel af met de slee. Toen we dat voorstelden om te gaan doen vond ze het spannend, maar jullie snappen dat we tig keer naar boven konden sjouwen omdat ze nog een keer wilde. Ik heb me uitgeleefd met de camera, dit is toch wel een moment voor echt mooie kiekjes. Maar ja, die gaan dan weer niet online.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hier ook mooie plaatjes. Bob zal wel een koud piemeltje gehad hebben hahaha.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Grrrr, jullie hebben bijna meer sneeuw dan wij hier, 500 km ten noorden van Stockholm
Het is hier alleen maar koud nu, met -25 graden, maar geen sneeuwvlok te bekennen, en ook niet voorspeld de hele komende week.
Laat jullie foto's dus maar komen, zodat ik ook weer weet hoe de winter eruitziet.
Herstel: nu ineens gaat er woensdag 15 cm sneeuw vallen. We wachten af...
Herstel II: twee andere weersverwachtingen voorspellen 3-4 cm sneeuw. Zoals altijd zullen we uit het raam moeten kijken om te zien wat voor weer het is...
Laat jullie foto's dus maar komen, zodat ik ook weer weet hoe de winter eruitziet.
Herstel II: twee andere weersverwachtingen voorspellen 3-4 cm sneeuw. Zoals altijd zullen we uit het raam moeten kijken om te zien wat voor weer het is...
-
frodo quin
- 5-sterren

Hier wel uren gewandeld terwijl het maar bleef sneeuwen, maar veel kwam er niet bij aangezien het dooit. Wij dus de sneeuw, jij de dirpvriestemperaturen. De ijspistes op straat waren iets minder gezellig.Anne in Zweden schreef: ma 05 jan 2026, 11:00 Grrrr, jullie hebben bijna meer sneeuw dan wij hier, 500 km ten noorden van StockholmHet is hier alleen maar koud nu, met -25 graden, maar geen sneeuwvlok te bekennen, en ook niet voorspeld de hele komende week.
![]()
Herstel II: twee andere weersverwachtingen voorspellen 3-4 cm sneeuw. Zoals altijd zullen we uit het raam moeten kijken om te zien wat voor weer het is...![]()
Hier ligt nog een aardig pak.
Lekker wandelen in de sneeuw!
Aaah wat schattig zo met haar eigen lijntje Kaela
Hier vanmorgen de kleine meid met de slee naar de opvang gebracht. Was wel door de berm aangezien het asfalt al goed schoon was geworden. Werd dus wel extra uitdaging omdat de slee daardoor scheef ging overhellen en als ze er af zou vallen was er een risico dat ze op het ijs in de sloot zou belanden. Gelukkig vond ze het prima om terug op de fiets te gaan
Hier vanmorgen de kleine meid met de slee naar de opvang gebracht. Was wel door de berm aangezien het asfalt al goed schoon was geworden. Werd dus wel extra uitdaging omdat de slee daardoor scheef ging overhellen en als ze er af zou vallen was er een risico dat ze op het ijs in de sloot zou belanden. Gelukkig vond ze het prima om terug op de fiets te gaan
Wij vinden het heerlijk in de sneeuw. En vooral in het bos ( bij mij aan de overkant)
Is toch een levend schilderij
Is toch een levend schilderij
Wat een leuke foto!
- Charlie Angel
- Moderator
Wat een heerlijke foto's allemaal! Het is echt genieten met zon heerlijk dik pak sneeuw!