Dag lieve Shadow - het was tijd
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Dag lieve Shadow - het was tijd
Och gos, je Shattepetatje.
Ik schiet helemaal vol bij die foto's. Wat zal hij genoten hebben van de laatste jaren in de Noorse bossen, lekker in de sneeuw, zoals het een echte husky betaamt. Heel veel sterkte nu jullie zonder de mooie man verder moeten...
- Charlie Angel
- Moderator
Ach nee, wat een ontzettend verdrietig bericht. Het was nu echt op voor de lieverd, maar wat een geweldige tijd heeft hij bij jullie gehad! Hij kon zich geen betere plek wensen dan bij jullie. Zeker de laatste jaren in die Prachtige noorse bossen!
Maar wat ongelooflijk stil nu inderdaad voor jullie. Eng stil zou ik bijna zeggen.
Ik wens jullie enorm veel sterkte met dit enorme verlies van jullie eigenwijze lieverd. [emoji3590][emoji3590]
Verstuurd vanaf mijn SM-X210 met Tapatalk
Maar wat ongelooflijk stil nu inderdaad voor jullie. Eng stil zou ik bijna zeggen.
Ik wens jullie enorm veel sterkte met dit enorme verlies van jullie eigenwijze lieverd. [emoji3590][emoji3590]
Verstuurd vanaf mijn SM-X210 met Tapatalk
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik vond vandaag deze foto, ik ga die als verrassing voor mijn meneer bestellen. Hoort aan de muur vind ik
We hebben zo veel foto’s, ook melige
En ik vind deze nu ook mooi
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Mooie foto's, inderdaad! Die middelste - wat kijkt hij heerlijk sceptisch! 
-
Mandarijn
- 5-sterren

Wat verdrietig
. Heel veel sterkte met het verlies van jullie Shadow
- pearlsofpassion
- Moderator
Heel veel sterkte Siberienne.
Als het op is, is het genoeg geweest.
Als het op is, is het genoeg geweest.
Ach toch, heel veel sterkte voor jullie
Jullie prachtige kerel heeft het leven mogen leven wat menig andere hond alleen maar kan wensen, geweldige avonturen mogen beleven en geliefd zijn zoals een hond verdient.
En hoe verdrietig en pijnlijk het ook is, jullie hebben ook voor hem mogen kiezen toen het niet meer Shadow-waardig werd.
Dat maakt het missen niet makkelijker, maar hopelijk wel jullie bewustzijn dat alles in het teken van zijn welzijn heeft gestaan.
Run free mooie man, geniet aan de andere kant
Jullie prachtige kerel heeft het leven mogen leven wat menig andere hond alleen maar kan wensen, geweldige avonturen mogen beleven en geliefd zijn zoals een hond verdient.
En hoe verdrietig en pijnlijk het ook is, jullie hebben ook voor hem mogen kiezen toen het niet meer Shadow-waardig werd.
Dat maakt het missen niet makkelijker, maar hopelijk wel jullie bewustzijn dat alles in het teken van zijn welzijn heeft gestaan.
Run free mooie man, geniet aan de andere kant
-
frodo quin
- 5-sterren

Mooie foto's. Hoort zeker aan de muur. Met zo een knap model veel mooie plaatjes om te kiezen.
Ach, wat verdrietig en wat zal het gemis voelbaar zijn...
dag mooie fotogenieke Shadow,
veel sterkte Siberienne, ook voor je man
dag mooie fotogenieke Shadow,
veel sterkte Siberienne, ook voor je man
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Hij hield niet zo van de camera - en al helemaal niet van selfies. Mijn man ook niet - dat schepte een (extra) band tussen henAnne in Zweden schreef: ma 15 dec 2025, 00:33 Mooie foto's, inderdaad! Die middelste - wat kijkt hij heerlijk sceptisch!![]()
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Het doet zo goed om al jullie lieve woorden te horen. Ik was vandaag even op mijn werk en bijna alle mensen in mijn team hebben een hond - knuffels gehad en veel begrip.
Wat enorm fijn dat je een team hebt met allemaal mensen met een hond die daardoor begrijpen wat voor enorm gemis het is.
Zelf vind ik ook de stilte en leegte in huis het ergste wanneer er geen huisdier meer is.
De laatste keer nadat Dinky overleed zeiden we dat we zouden gaan genieten van de vrijheid die het huisdierloos zijn geeft maar uiteindelijk kwamen al vrij snel Jop en Iza op ons pad
Zelf vind ik ook de stilte en leegte in huis het ergste wanneer er geen huisdier meer is.
De laatste keer nadat Dinky overleed zeiden we dat we zouden gaan genieten van de vrijheid die het huisdierloos zijn geeft maar uiteindelijk kwamen al vrij snel Jop en Iza op ons pad
- Inge en Bono
- 5-sterren

Wat intens verdrietig
heel erg veel sterkte met het verlies van jullie Shadow 
Siberienne schreef: zo 14 dec 2025, 22:18 Ik vond vandaag deze foto, ik ga die als verrassing voor mijn meneer bestellen. Hoort aan de muur vind ik IMG_2313.jpeg
We hebben zo veel foto’s, ook melige
IMG_0486.jpeg
IMG_1976.jpeg
Heel veel sterkte met het heengaan van Shadow.
Hij zal een prachtleven met jullie gehad hebben.
Verdriet zal plaatsmaken voor mooie herinneringen.
Lieve Shadow het is goed zo..