Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Daar ging ze! Zonder zijwieltjes was duidelijk geen optie. Dus snel eraan gemaakt. Poppenzitje voorop zodat Boer ook mee kon. Ze vond het prachtig, haar fiets met trappers!
GeweldigKaela schreef: do 28 aug 2025, 16:57 Daar ging ze! Zonder zijwieltjes was duidelijk geen optie. Dus snel eraan gemaakt. Poppenzitje voorop zodat Boer ook mee kon. Ze vond het prachtig, haar fiets met trappers! IMG_8479.jpeg
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ziet er profi uit! Ik verbaas me er altijd weer over hoe groot ze al is. 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja dat vond ik ook al!Anne in Zweden schreef: do 28 aug 2025, 18:10 Ziet er profi uit! Ik verbaas me er altijd weer over hoe groot ze al is.![]()
Dat heb ik vaak zelf al! Kun je nagaan. Hoe vaak ik niet denk “waar is mijn kleine puppie gebleven”.
Maar als ik dan zie hoe trots ze is een grote meid te zijn, dan smelt ik. Ik mag ook geen dingen meer zeggen als “je bent mijn kleine schat” ofzo. Ik ben een grote meid! En de verontwaardiging waarmee ze dat dan zegt is gewoon té aandoenlijk.
- pearlsofpassion
- Moderator
Ach kijk nou.
Wat een mooi meisjesfietsje! Ik kan me voorstellen dat ze daar helemaal blij mee is!
Wat een mooi meisjesfietsje! Ik kan me voorstellen dat ze daar helemaal blij mee is!
-
frodo quin
- 5-sterren

Wat leuk dat ze er zo blij mee is.
Thuiskomen van vakantie en dan de cavia’s volgevreten en intens tevreden aantreffen. Van de vogels hadden we al filmpjes gehad, vooral Kaela heeft zich uitstekend vermaakt met de oppas door steeds te ontsnappen en zich overal mee te bemoeien
Heerlijk om zonder zorgen om de dieren weg te kunnen!
- Charlie Angel
- Moderator
Wat fijn! [emoji3590]Kaela schreef:Thuiskomen van vakantie en dan de cavia’s volgevreten en intens tevreden aantreffen. Van de vogels hadden we al filmpjes gehad, vooral Kaela heeft zich uitstekend vermaakt met de oppas door steeds te ontsnappen en zich overal mee te bemoeien![]()
Past jouw oppas ook op honden op?
Nee dat niet. Maar als de honden met een lief maar natuurlijk wel aanwezige peuter kunnen, is oppas door ons misschien een optie?Charlie Angel schreef: wo 17 sep 2025, 08:57 Wat fijn! [emoji3590]
Past jouw oppas ook op honden op?
- Charlie Angel
- Moderator
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat niet weet. Ze zijn nooit met peuters.Kaela schreef: Nee dat niet. Maar als de honden met een lief maar natuurlijk wel aanwezige peuter kunnen, is oppas door ons misschien een optie?
Maar Billie is natuurlijk overdreven enthousiast, dat is dan niet zo handig. Ze bijt niet ofzo, maar is wel wat lomp. [emoji17]
We kunnen het altijd uittesten door eens gezellig af te spreken!Charlie Angel schreef: wo 17 sep 2025, 22:50 Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat niet weet. Ze zijn nooit met peuters.
Maar Billie is natuurlijk overdreven enthousiast, dat is dan niet zo handig. Ze bijt niet ofzo, maar is wel wat lomp. [emoji17]
- Charlie Angel
- Moderator
Altijd leuk!Kaela schreef: We kunnen het altijd uittesten door eens gezellig af te spreken!
Vandaag de cavia’s in een ren bij de open schuifpui gedaan. Konden ze lekker warm van de zon genieten.
Pakt Nina een kruk en een boekje en ging de cavia’s voorlezen. Echt, je kon me opvegen. Ze had een heel verhaal (ze kan natuurlijk nog helemaal niet lezen, maar ze is wel heel goed in verhalen onthouden). En de cavia’s kwamen zo lief kijken wat ze kwam doen. Het was zo aandoenlijk!
Pakt Nina een kruk en een boekje en ging de cavia’s voorlezen. Echt, je kon me opvegen. Ze had een heel verhaal (ze kan natuurlijk nog helemaal niet lezen, maar ze is wel heel goed in verhalen onthouden). En de cavia’s kwamen zo lief kijken wat ze kwam doen. Het was zo aandoenlijk!
Oh geweldig! wat vreselijk leuk zeg.Kaela schreef: zo 28 sep 2025, 16:55 Vandaag de cavia’s in een ren bij de open schuifpui gedaan. Konden ze lekker warm van de zon genieten.