Kaela schreef: vr 15 aug 2025, 16:47 Ho eens even. Dat kan helemaal niet. Een rashond die zo oud wordt en er dan nog zo kwiek uitziet!![]()
Gefeliciteerd!!!
senioren galerij
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: senioren galerij
Siberienne schreef: vr 15 aug 2025, 16:36 Aaaaah wat een koppie! Gefeliciteerd Misty! En Shad is het helemaal met je motto eens !!
Hmmmm .... ik geloof dat de meningen daar wel een beetje over verschillen
Nu kennen we haar niet anders als eigenwijs ..... super lief en een betere hond kan je je niet wensen ..... maar eigenwijs tot op het bot
En ervaring leert dat dat absoluut niet minder is geworden nu ze een ouwe taart is
GEFEICITEERD! Wat een geweldige leeftijd 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ina schreef: vr 15 aug 2025, 17:22 Pfff... die taart gaat echt nooit opgeven (en gelukkig maar .... dat eigenwijs zijn heeft soms zijn voordelen)
Een paar weken terug dacht ik echt dat ze vandaag niet zou gaan beleven, maar nu staat ze me weer elke wandeling de andere kant op te sleuren 'want de weg naar huis is stom' :
Hartelijk dank allemaal
Heel eerlijk, een paar weken geleden durfde ik niet meer te hopen dat ze vandaag haar verjaardag zou kunnen vieren.
Ze kon van het ene op het andere moment geen 500 meter meer lopen zonder door haar heupen te zakken en verder te kreupelen.
Dit hadden we een jaar of 4 geleden ook al eens meegemaakt en ook toen was mijn conclusie ‘als dit niet heel snel opgelost kan worden moet ik een keuze voor haar maken’ want ik wil haar absoluut geen pijn laten lijden.
De oplossing 4 jaar geleden bleek Librela….dat is toen (samen met de Chiropractie) echt haar redding geweest ….binnen één dag verbluffend resultaat.
Maar ja, die Librela kreeg ze nu nog steeds, dus moesten we verder vogelen of er verbetering gehaald kon worden.
En wederom ben ik mijn dierenarts + team en haar ‘zwemjuf’ (Chiropractie) eeuwig dankbaar ….. met heel veel geduld, extra behandelingen, een anabole injectie (want niet geschoten is altijd mis), legio laser behandelingen en heeeeeeeeel veel hele korte wandelingen (waar die taart het absoluut niet mee eens is) kan ze nu weer aardig uit de voeten tijdens de wandeling.
In huis was hoe dan ook geen probleem, ze stiefelt rond, springt nog op de bank, van de bank, op de fauteuil, van de fauteuil, in de mand, uit de mand, op bed, van bed ….en volgt mij nog steeds zodra ik opsta.
Maar feit blijft dat haar lijf op raakt ….en haar Cushing heeft daar natuurlijk niet echt een positieve invloed op, dus voor nu zijn we super blij en dankbaar dat we vandaag mogen vieren.
En morgen, morgen vieren gewoon door en genieten we van elke dag die nog komen mag en volgt Misty maar lekker haar eigen advies op
Heel eerlijk, een paar weken geleden durfde ik niet meer te hopen dat ze vandaag haar verjaardag zou kunnen vieren.
Ze kon van het ene op het andere moment geen 500 meter meer lopen zonder door haar heupen te zakken en verder te kreupelen.
Dit hadden we een jaar of 4 geleden ook al eens meegemaakt en ook toen was mijn conclusie ‘als dit niet heel snel opgelost kan worden moet ik een keuze voor haar maken’ want ik wil haar absoluut geen pijn laten lijden.
De oplossing 4 jaar geleden bleek Librela….dat is toen (samen met de Chiropractie) echt haar redding geweest ….binnen één dag verbluffend resultaat.
Maar ja, die Librela kreeg ze nu nog steeds, dus moesten we verder vogelen of er verbetering gehaald kon worden.
En wederom ben ik mijn dierenarts + team en haar ‘zwemjuf’ (Chiropractie) eeuwig dankbaar ….. met heel veel geduld, extra behandelingen, een anabole injectie (want niet geschoten is altijd mis), legio laser behandelingen en heeeeeeeeel veel hele korte wandelingen (waar die taart het absoluut niet mee eens is) kan ze nu weer aardig uit de voeten tijdens de wandeling.
In huis was hoe dan ook geen probleem, ze stiefelt rond, springt nog op de bank, van de bank, op de fauteuil, van de fauteuil, in de mand, uit de mand, op bed, van bed ….en volgt mij nog steeds zodra ik opsta.
Maar feit blijft dat haar lijf op raakt ….en haar Cushing heeft daar natuurlijk niet echt een positieve invloed op, dus voor nu zijn we super blij en dankbaar dat we vandaag mogen vieren.
En morgen, morgen vieren gewoon door en genieten we van elke dag die nog komen mag en volgt Misty maar lekker haar eigen advies op
Wat verlaat maar welgemeend : van harte gefeliciteerd met de oude dame
Geniet van elke dag samen!
Geniet van elke dag samen!
Ohhh wat een heerlijk hoofd heeft de oude dame
Van harte gefeliciteerd met 16 jaar en 3 dagen
Dat ze nog maar lang bij jullie mag zijn!
Van harte gefeliciteerd met 16 jaar en 3 dagen
Dat ze nog maar lang bij jullie mag zijn!
Helaas hebben we gisteren afscheid moeten nemen van onze ouwe dame.
In mijn hart en hoofd weet ik dat het goed is, maar ergens van binnen ben ik een klein beetje stuk
In mijn hart en hoofd weet ik dat het goed is, maar ergens van binnen ben ik een klein beetje stuk
Heel veel sterkte met de leegte die Misty achterlaat na al die jaren samen 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Och gos toch, de oude dame met het lekkere snuitje is niet meer.
Op die leeftijd komt het einde natuurlijk niet helemaal onverwacht, maar het gat dat ze achterlaten is er niet minder groot om. Daar mag je wel meer dan een klein beetje stuk om zijn... Sterkte met de nare leegte. 
-
frodo quin
- 5-sterren

Veel sterkte!
Een heel mooie leeftijd, maar pijn blijft het altijd doen.
Een heel mooie leeftijd, maar pijn blijft het altijd doen.
Heel veel sterkte met de leegte die je lieve dame achter laat. 
Wat zal ze gemist worden, heel veel sterkte gewenst 
- Charlie Angel
- Moderator
Wat ontzettend verdrietig. Een prachtige leeftijd, maar dat maakt het gemis zeker niet minder. Heel veel sterkte gewenst met dit enorme verdriet.
- pearlsofpassion
- Moderator
Sterkte!