Runa geholpen.

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Runa geholpen.

TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Was wel even schrikken als je ineens een hond hebt die achter je begint te huilen als een wolf. gen enkele hondf die ik heb gehad of die we vroeger thuis hadden heeft dit ooit gedaan. Ken ook niemand in vrienden/kennissenkring die een hond heeft die dit doet. Wel grommen en trappen met poten, piepen en gevraarlijk de tanden laten zien tijdens dromen maar niet huilen als een wolf en dan ook nog eens best hard.
Kromfohrlanders
4-sterren
4-sterren

Bericht door Kromfohrlanders »

Kan me voorstellen dat je dan schrikt.
Dat heb ik gelukkig ook nog nooit gehad. Idd wel allerlei bewegingen en een heel scala aan geluidjes maar nooit echt hard of echt huilen.

Ciske heeft wel de primeur dat zij de enige hond is die ik ooit varkens-geluiden heb horen maken. Als zij heel blij en enthousiast is, druk aan het spelen en uitdagen, dan gaat ze knorren als een varkentje... hilarisch. Dat heb ik ook nog nooit gehoord, maar gelukkig is dat vooral heel grappig.

Karen
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Lizzy schreef:Ik ben 's nachts wel eens naar beneden gerend voor een huilende Sjoerd! Lag diep te dromen.
Charlie kon dit ook zo goed! Midden in de nacht, met regelmaat en je bleef je rotschrikken. [emoji1]

Plaats reactie