Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
Charlie Angel schreef: wo 16 jul 2025, 15:08 En gefeliciteerd, Pien! Wat ontzettend gaaf! Afbeelding
Dankjewel :)
Ik ben er nog steeds ondersteboven van, en heel blij mee, en tegelijkertijd maakt het geen hol uit maar toch voegt het iets (duidelijkheid) toe :biggrin2:
Nu begrijp ik ook waarom er 'mestizo' (kruising/mix/halfbloed) in z'n paspoort staat, en in de omschrijving van het asiel stond Spaniel-kruising want als er iets duidelijk te zien is is het de Spaniel, hoewel hij door z'n zwarte vacht en formaat wel 's wordt aangezien voor een Markiesje ;D (vandaag nog, in het bos).
Door Kaela
Ik mag zo vaak vlechten nu bij Nina dat ik er steeds beter in word. En ik heb er ook echt lol in, ontdek een hele nieuwe kant van mezelf. Nina is elke keer apetrots, dus ik denk dat de vlechtfase nog wel even aan gaat houden.
Vandaag heb ik voor het eerst twee vlechten samen laten komen en in 1 vlecht doorgevlochten.
IMG_7722.jpeg
IMG_7722.jpeg (3.2 MiB) 128 keer bekeken
IMG_7720.jpeg
IMG_7720.jpeg (3.04 MiB) 128 keer bekeken
Door - pien -
Kaela schreef: zo 20 jul 2025, 09:35 Ik mag zo vaak vlechten nu bij Nina dat ik er steeds beter in word. En ik heb er ook echt lol in, ontdek een hele nieuwe kant van mezelf. Nina is elke keer apetrots, dus ik denk dat de vlechtfase nog wel even aan gaat houden.
Vandaag heb ik voor het eerst twee vlechten samen laten komen en in 1 vlecht doorgevlochten.

IMG_7722.jpegIMG_7720.jpeg
Leuk is dat, knap gedaan!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door