Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
pearlsofpassion schreef: wo 09 jul 2025, 17:22 Ik kan totaal niet volgen.. :-[ ::)
Maar ik hoop wel dat er een doorbraak en een oplossing komt.
Dat dit topic voor jou ook mag werken. :biggrin2: :-*
Korte samenvatting; ik moet een apparaat terug sturen want stuk en garantie. De verkoper vind dat dat met normale pakketpost moet, maar ik hem wel goed moet verpakken. Ik vind dat goed verpakken niet kan als ie met de normale pakketpost moet, want ik kan geen doos vinden die 56, 57 of 58 cm is. Bij kleiner kan er namelijk niet genoeg beschermingsmateriaal bij om hem veilig over de pakketband te laten stuiteren, bij groter is het pakket te groot voor de pakketpost.

De originele doos heb ik dus niet meer (ja, vorige maand in stukken in de papiercontainer gedaan, dus technisch gezien heb ik hem nog wel).

Hopelijk is het nu duidelijk en werkt het dan voor de klaag-kracht. Want vanmorgen zei de verkoper, kies maar een koeriersdienst dan regelen wij het verzendlabel, om vervolgens een normaal PostNL verzendlabel te sturen en we dus weer terug bij af zijn ::)
Door frodo quin
Oh zo irritant als klantendiensten of bots zijn of zich gedragen als een bot. Kom je gewoon nergens mee. Ik hoop dat het opgelost geraakt.
Door eelke
Dan neem het PostNL punt hem waarschijnlijk niet aan.
Kan inderdaad geen doos vinden van 58x58x58 cm :-\ die ook nog eens stevig is, want zwaar ding.
Het ligt nu bij het hoofdkantoor en ik zou vandaag voor 17.00 gebeld worden. Maar jammer de bammer :-\ niks gehoord.
Door Siberienne
Ik logeer een paar daagjes bij mijn moeder - en wat is dementie en k*t ziekte

(((En wat zijn er veel lieve mensen op de wereld die helpen / geduldig zijn en even stoppen om van ons saampjes een foto te maken))))
Door dinky89
Fijn dat je een paar dagen bij je moeder kan zijn siberiene. Met dat soort zaken lijkt mij de afstand extra lastig :bigarmhug:

@Eelke: sterkte met het pakket gezeur. Je zou bijna een nieuwe bestellen en dan de oude retour sturen in de doos van de nieuwe ::)
Door Kim_S
Knuf Siberienne :bigarmhug:
Ja het is een rotziekte. Ik hoop op mooie momenten samen deze paar dagen :-*
Door eelke
Veel sterkte Siberienne, super naar en moeilijk. Ik gun jullie ondanks dat extra mooie momenten samen.
dinky89 schreef: ma 14 jul 2025, 08:37 Fijn dat je een paar dagen bij je moeder kan zijn siberiene. Met dat soort zaken lijkt mij de afstand extra lastig :bigarmhug:

@Eelke: sterkte met het pakket gezeur. Je zou bijna een nieuwe bestellen en dan de oude retour sturen in de doos van de nieuwe ::)
Haha ja maar ik weet niet of ik mijn geld terug krijg; als ze hem repareren heb ik dan 2 vaatwassers en ook 2x betaald :biggrin2: da's ook niet helemaal de bedoeling. Ze hadden me natuurlijk ook een lege doos kunnen sturen zodat ik de juiste verpakking had, maar nee...

En het is nog steeds niet opgelost. Vandaag gebeld maar de vraag was door de klantenservice medewerker vorige week woensdag niet op de juiste manier aan het hoofdkantoor gesteld dus ze hadden hem weer terug gelegd bij de klantenservice. Dus nu wéér opnieuw gedaan en in principe wéér 2 werkdagen wachten op reactie :-\
Nou is het de categorie klein leed he, dat absoluut. Maar ik vind afwassen heel stom, heb bijna vakantie en wil dan eigenlijk niet met dit soort dingen bezig zijn en het was toch ook best wel te veel geld om het maar gewoon te laten en een nieuwe te kopen :-[
Door frodo quin
Sterkte Siberiene. Een geliefde achteruit zien gaan is altijd moeilijk. Op deze manier denk ik extra moeilijk.

@Eelke: frustrerend dat het nu nog niet opgelost is. Idd een doos opsturen lijkt mij de logische oplossing ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door