Omdat Pop succes had met haar klagen helpt;
Mijn mini vaatwasser is stuk. Dat ding is ongeveer 50x50x50 cm en zat in een doos die precies de max afmetingen had van een PostNL pakket, 58 cm. Die ik na ruim 7 maanden niet meer heb.
De verkoper, een partner van Bol.com, wil dat ik hem terugstuur zoals ie ook gekomen is, als PostNL pakket. Maar ik kan geen doos vinden die precies 58 cm is en kleiner is meteen minder goed verpakt, en het is een wat zwaarder apparaat (13 kilo) met een glazen deurtje. Als ie kapot gaat omdat ie niet goed verpakt is, is het mijn eigen schuld.
Dus nu slinger is al sinds donderdag heen en weer tussen Bol en de verkoper. Van die laatste krijg ik het idee dat er geen nederlands persoon zit te typen want ik krijg mails met vreemde zinnen (altijd, wat vervelend bla bla bla, en eindigt ook altijd met, als ik nog iets voor je kan betekenen bla bla bla). En tips als 'vraag familie of een vriend om hulp' of 'neem contact op met een postNL afleverpunt, zij hebben vaak en inpakservice .
De oplossing zou zijn dat ze gebruik maken van PostNL Home, die doen ook grote vaatwassers en wasmachines enzo. Maar die oplossing is er nog niet, lijkt er steeds te komen (Bol zegt, dit gaan we afspreken met de verkoper! En ik krijg dan weer een mail van de verkoper om 1 uur snachts; we kunnen je een retourlabel aanbieden zodat je je pakket kunt afgeven bij een afleverpunt, en dat nu x 6).
Blegh. En ondertussen moet ik dus weer zelf afwassen
