Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Spoor heb ik ook gemaakt.
Er is al een nacht over gegaan. :-\
Ik had echt verwacht dat hij er vanmorgen idd gewoon zou staan. :'(
Door Kaela
Oh PoP wat naar! Dat zijn geen grappen van je oude man zeg. Ik hoop op snel goed bericht!!
Door Anne in Zweden
pearlsofpassion schreef: za 05 jul 2025, 17:55 Spoor heb ik ook gemaakt.
Er is al een nacht over gegaan. :-\
Ik had echt verwacht dat hij er vanmorgen idd gewoon zou staan. :'(
Vreselijk, die onzekerheid. Kun je in het donker met een zaklamp rondlopen en onder heggen en zo kijken of je zijn ogen ziet oplichten?
Door pearlsofpassion
Als ik hem al vind, gaat hij dan zeker op de loop.
Dat is het lastige aan Luis, hij vertrouwt niet op ons als hij buiten is. Binnen ook niet trouwens. Als hij denkt dat je iets van hem wil of verwacht dan vlucht hij weg en daar kan je met snoepjes of gelijk wat niets aan veranderen.
Maar buiten is naar hem toe lopen of hem vragen te komen vaak al voldoende.
Het is zo'n geweldige stresskip en dat is met ouder worden veel erger geworden.

Veel kans dat hij zich niet zomaar laat vangen, zelfs als we hem vinden. Al had ik nu natuurlijk wel alles gegeven dat hij een tracker zou hebben. :-[

Bovendien is het hier vooral maisvelden. Op de foto nog niet, maar nu staat die ongeveer op mensenhoogte. Als je daar in gaat, maakt hij zich van het geluid dat je maakt zeker uit de voeten voor je hem kan zien. Plus dat het echt zoeken naar een spelt in een hooiberg is.
We hebben uiteraard wel al veel rondgelopen in de buurt, kan je toch niet laten. Maar we hebben natuurlijk geen idee waar hij naartoe is.
Vandaag eens gaan bellen bij de buren en flyers maken zeker.
Door - pien -
Ach jeetje, wat een zorgen om Luis. Ik hoop dat hij zich snel weer meldt bij jullie, PoP
Door Kim_S
Hè wat rot PoP :(
Ik hoop heel erg dat je hem vindt, of dat ie zomaar weer op de stoep staat :-*
Door hannabelgje
Ik voel met je mee Pop, hier gaat dat ook zo. Het enige wat we konden doen is hopen dat ze uit zichzelf terugkomen. En dat is heel zwaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

Door pearlsofpassion
Cuzco zoekt hem ook echt.
Dat breekt je hart al helemaal... :'(
Die was al na een half uur in paniek aan het roepen. Dat is nu weg, maar hij loopt wel doelloos rond en kijkt uit elke deur alsof hij kijkt of Luis daar is.

Ze zijn echt elkaars levenspartners he.
Ik heb zelfs al Cuzco in een transportbox gestopt en ermee rond gelopen op straat in de hoop dat Cuzco zou gaan roepen. Want als er iemand Luis kan terughalen is het Cuzco wel.
Maar die bleef jammer genoeg stil... :-[
Door dinky89
Pfff dat breekt inderdaad je poezenmoederhart :-(
Duimen blijven draaien dat Luis plotseling weer voor de deur staat :-*
Door frodo quin
Pfff, wat een stress :( Hopelijk is hij snel weer terecht en blijft hij nadien mooi in de tuin.

Extra lastig dat hij niet naar je toe komt als je roept. Zo wordt het wel heel lastig om hem te vinden.
Door pearlsofpassion
Goh ja, in normale omstandigheden en hij is vb in de tuin en je roept, dan komt hij meestal wel.
Maar als er stress bij komt of wil vb niet en voelt dat ik het wel echt wil ( bij onweer vb), dan komt hij vaak niet. Bij stress zal hij bijna altijd vluchten. En onbekend terrein is toch wat stress he.
Normaal werkt het luchtig houden en vb met de bokaal met brokjes schudden wel. Daar kon ik wel op vertrouwen.
Nu dus niet...

We denken niet dat we hem nog terug gaan zien... :'(
Door frodo quin
Ik hoop dat jouw gevoel heel verkeerd zit :-*
Ik zou zeker bij de buren langs gaan en vragen of ze tuinhuisjes ed checken. Als hij bang is is de kans reëel dat hij zich verstopt heeft en zo geraken veel katten opgesloten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door