Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door doranto
Kim_S schreef: wo 02 jul 2025, 16:30 Hè verdorie, dat is helemaal niet wat je wilde horen :(

Met Atz nog heel vers in mijn geheugen, misschien toch ook even zijn buik laten nakijken als dat een optie is.
Zeker omdat je aangeeft dat hij wat te zwaar is en weinig energie heeft, dat had Atz precies zo, en wij dachten dat dat kwam door het ouder worden, maar het bleek een milttumor te zijn met uitzaaiingen…

Hopelijk valt het uiteindelijk mee! :-*
Dankjewel voor de tip. Ik ga het zeker aankaarten.
Door Lizzy
OMG, allemachtig nee johhh :o :'( :'( :'( . Dit is echt beroerd nieuws..... Ik denk dat Utrecht een goede keuze is, eerlijk gezegd.

Oh bah, wat een shitzooi :'(

Hebben ze nog iets gezegd over wat voor tumor het is? Is het bijv. lymfeklierkanker?
Door doranto
Lizzy schreef: wo 02 jul 2025, 18:50 OMG, allemachtig nee johhh :o :'( :'( :'( . Dit is echt beroerd nieuws..... Ik denk dat Utrecht een goede keuze is, eerlijk gezegd.

Oh bah, wat een shitzooi :'(

Hebben ze nog iets gezegd over wat voor tumor het is? Is het bijv. lymfeklierkanker?
Nee, alleen dat het kwaadaardig is, en dat de da geen operatie aandurft omdat het vlakbij, of op de luchtpijp zit. Eerst moet bekent zijn wat het is, hoever het is uitgebreid of er elders uitzaaiingen zijn enz. Ik vind het heel erg voor het lieve mannetje :'( . Gelukkig heeft hij er geen weet van. Hij is vrolijk en heel erg lief.
Pas als we wat meer duidelijkheid hebben kunnen we beslissen wat ons het beste voor hem lijkt.
Door doranto
pike schreef: wo 02 jul 2025, 20:24 Oh bah, wat een waardeloze uitslag :'( Duimen blijven draaien dat het behandelbaar/operabel mag wezen. Kan je snel terecht in Utrecht?
De eerste mogelijkheid was 16 juli. Die afspraak hebben we nu gemaakt. We moeten er 's-ochtends om 9 uur al zijn omdat het de bedoeling is dat de onderzoeken die evt. nodig zijn om een goede diagnose te kunnen stellen, op dezelfde dag gedaan kunnen worden.
Door pike
Twee weken geduld hebben dus. Het is inderdaad wel zo prettig als alle onderzoeken in één dag plaatsvinden maar dat zal wel een aanslag op het gemoed van Odin zijn denk ik zo. Sterkte ermee :-*
Door doranto
pike schreef: wo 02 jul 2025, 20:44 Twee weken geduld hebben dus. Het is inderdaad wel zo prettig als alle onderzoeken in één dag plaatsvinden maar dat zal wel een aanslag op het gemoed van Odin zijn denk ik zo. Sterkte ermee :-*
Geen idee hoe het zal gaan. Maar we blijven er in ieder geval bij en zullen zeker ingrijpen als we denken dat het teveel wordt voor hem.
Door Anne in Zweden
O, dikke vette bleh. :( Inderdaad, dan denk je een arme hond die door omstandigheden nog moet verkassen op zijn oude dag nog een paar mooie jaren te gaan geven, en dan moet je ineens zo'n traject in... :'( Voor Odin een geluk dat hij bij baasjes is beland die het hem zo comfortabel mogelijk proberen te maken, maar voor jullie zwaar en vooral zwaar klote. :( Heel veel sterkte!
Door Siberienne
Ah Hedwig wat een rotnieuws, heel veel sterkte en-suites - dat moet natuurlijk zijn duimen … rare autocorrect - maar ze draaien ook hier voor de best mogelijke uitkomst!
Laatst gewijzigd door Siberienne op do 03 jul 2025, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door frodo quin
Dit is wel het laatste wat je wou horen :( Ik vind het zo rot voor jullie en nog meer voor hem, zeker na de slechte periode die hij achter de rug heeft.

Sterkte met het slechte nieuws en de onderzoeken afwachten. Ik hoop dat het uiteindelijk goed behandelbaar blijkt te zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door