Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Wat een fraaie hond! En wat een bofkont dat hij bij jou mag komen wonen. Hopelijk mankeert hem niks en kunnen jullie nog lang van elkaar genieten.
Door Lizzy
doranto schreef: vr 27 jun 2025, 08:19 Vanmiddag even naar de da voor bloedonderzoek en een check-up. Zijn keel voelt heel dik, hopelijk is het onschuldig.
Ohw, ik duim heel hard mee voor iets onschuldigs!
Door Kaela
Wat een knappert! Hopelijk valt ie snel bij en trekt zijn conditie wat aan. Hij is maar mooi met zijn gat in de boter gevallen, dan is het wel de bedoeling dat ie er wat van genieten kan!
Door doranto
Net terug van de da.
Bloedonderzoek vond hij op dit moment (nog) niet nodig.
Van de verdikking op zijn keel heeft hij 2 biopten genomen. Daarvan krijg ik dinsdag of woensdag de uitslag. Afhankelijk van hoe die is, kijken we verder naar eventuele behandelopties.
:duimen: Het is dus nog even spannend.
Hij heeft ook een flinke likgranuloom op zijn linker pols. Waarschijnlijk van stress. Ik heb hem sinds hij hier is, nog niet daaraan zien likken, dus hopelijk wordt dat vanzelf wat minder.
Door Chouka
Veel succes met Odin. Het ziet er een lieverd uit.
Fijn dat jullie hem nog een nieuw leven willen geven op zijn oude dag, met een problematiek.
Nergens kon hij beter zijn denk ik, dus hoop ik dat jullie er ook nog veel van kunnen genieten.
Door - pien -
Zooo knapperd, ben jij even goed terechtgekomen!
Je staat ook al zo mooi op de profielfoto met de meiden :)
Het gaat helemaal goed komen met jou en ik hoop dat je snel weer in orde bent :duimen:
Door Lizzy
doranto schreef: vr 27 jun 2025, 17:59 Net terug van de da.
Bloedonderzoek vond hij op dit moment (nog) niet nodig.
Van de verdikking op zijn keel heeft hij 2 biopten genomen. Daarvan krijg ik dinsdag of woensdag de uitslag. Afhankelijk van hoe die is, kijken we verder naar eventuele behandelopties.
:duimen: Het is dus nog even spannend.
Hij heeft ook een flinke likgranuloom op zijn linker pols. Waarschijnlijk van stress. Ik heb hem sinds hij hier is, nog niet daaraan zien likken, dus hopelijk wordt dat vanzelf wat minder.
Ik blijf hard voor jullie duimen :-* !
Door Ina
Ha.... nu zijn reuen meestal wel een maatje meer, maar dit zijn toch wel een paar maatjes die hij wel mag missen.
Hopelijk gaat dat snel lukken nu hij op gezond voer staat en langzamerhand zijn wandelafstand kan gaan vergroten.....maar alleen al het feit dat hij vrij rond kan lopen zal veel schelen.

Nu heel hard duimen dat de uitslagen deze week gewoon goed zijn en hij volop kan gaan genieten van zijn niewe leventje :)
Door doranto
Ina schreef: zo 29 jun 2025, 09:49 Ha.... nu zijn reuen meestal wel een maatje meer, maar dit zijn toch wel een paar maatjes die hij wel mag missen.
Hopelijk gaat dat snel lukken nu hij op gezond voer staat en langzamerhand zijn wandelafstand kan gaan vergroten.....maar alleen al het feit dat hij vrij rond kan lopen zal veel schelen.

Nu heel hard duimen dat de uitslagen deze week gewoon goed zijn en hij volop kan gaan genieten van zijn niewe leventje :)
Ja het postuur is natuurlijk een groot verschil. Maar het ging meer over de manier van liggen. Ellebogen uit elkaar en kop helemaal plat op de grond. Tot nu toe was Phemke de enige die zo ging liggen. Haar broer doet dus kennelijk hetzelfde :biggrin2:
Door Siberienne
doranto schreef: zo 29 jun 2025, 09:55 Ja het postuur is natuurlijk een groot verschil. Maar het ging meer over de manier van liggen. Ellebogen uit elkaar en kop helemaal plat op de grond. Tot nu toe was Phemke de enige die zo ging liggen. Haar broer doet dus kennelijk hetzelfde :biggrin2:
Ja grappig is dat hè? Ik zag bij onze eerste husky Chenak en zijn broer die bij een vriendin woonde. En ook bij S2. Van die familie trekjes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door