Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
doranto schreef: ↑vr 27 jun 2025, 17:59 Net terug van de da.Ik blijf hard voor jullie duimen
Bloedonderzoek vond hij op dit moment (nog) niet nodig.
Van de verdikking op zijn keel heeft hij 2 biopten genomen. Daarvan krijg ik dinsdag of woensdag de uitslag. Afhankelijk van hoe die is, kijken we verder naar eventuele behandelopties.
Het is dus nog even spannend.
Hij heeft ook een flinke likgranuloom op zijn linker pols. Waarschijnlijk van stress. Ik heb hem sinds hij hier is, nog niet daaraan zien likken, dus hopelijk wordt dat vanzelf wat minder.
Ina schreef: ↑zo 29 jun 2025, 09:49 Ha.... nu zijn reuen meestal wel een maatje meer, maar dit zijn toch wel een paar maatjes die hij wel mag missen.Ja het postuur is natuurlijk een groot verschil. Maar het ging meer over de manier van liggen. Ellebogen uit elkaar en kop helemaal plat op de grond. Tot nu toe was Phemke de enige die zo ging liggen. Haar broer doet dus kennelijk hetzelfde
Hopelijk gaat dat snel lukken nu hij op gezond voer staat en langzamerhand zijn wandelafstand kan gaan vergroten.....maar alleen al het feit dat hij vrij rond kan lopen zal veel schelen.
Nu heel hard duimen dat de uitslagen deze week gewoon goed zijn en hij volop kan gaan genieten van zijn niewe leventje![]()
doranto schreef: ↑zo 29 jun 2025, 09:55 Ja het postuur is natuurlijk een groot verschil. Maar het ging meer over de manier van liggen. Ellebogen uit elkaar en kop helemaal plat op de grond. Tot nu toe was Phemke de enige die zo ging liggen. Haar broer doet dus kennelijk hetzelfdeJa grappig is dat hè? Ik zag bij onze eerste husky Chenak en zijn broer die bij een vriendin woonde. En ook bij S2. Van die familie trekjes.![]()