Als hij geen mening meer heeft is het tijd om hem te laten gaan. Dat zit zo in hem - en ik vind dat heerlijkfrodo quin schreef: do 12 jun 2025, 06:17 Knap is hij zeker!
Duidelijke meningen kunnen soms onhandig zijn, maar over het algemeen is het wel fijn vind ik. Weet je ten minste wat die wil en hoef je je niet af te vragen of je wel de ruimte geeft aan jouw hond zodat die zich durft uiten.
senioren galerij
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: senioren galerij
Oh dat kon Oscar ook zo goed. Nu lichten uit en kop houden, het is hondenbedtijd!Siberienne schreef: do 12 jun 2025, 17:05 Het was meer omgekeerd. Hoezo zijn jullie nog op - het is mijn bedtijd blik. Wij hadden zondag bezoek en die vertelde hij op een gegeven moment ook dat het bedtijd was![]()
Siberienne schreef: do 12 jun 2025, 17:05 Het was meer omgekeerd. Hoezo zijn jullie nog op - het is mijn bedtijd blik. Wij hadden zondag bezoek en die vertelde hij op een gegeven moment ook dat het bedtijd was![]()
Whahaha.... nog beter......opzouten nou, het is mijn naptime
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
En dit is ‘hallo waar blijft mijn eten’ We hebben hem gisteravond voor het eerst sinds tijden weer eens een poosje op het balkon gezien, en geïnspireerd door Bas en Bobby dacht ik, je bent nooit te oud voor beetje puzzelen.
Wat heerlijk dat hij weer wat bekend gedrag laat zien
en puzzelen is 
-
Mandarijn
- 5-sterren

Klopt.....voor een puzzel ben je nooit te oud...alleen gaat het dan wel op hun tempo en duurt het wat langerSiberienne schreef: za 14 jun 2025, 10:32 En dit is ‘hallo waar blijft mijn eten’
IMG_7640.jpeg
We hebben hem gisteravond voor het eerst sinds tijden weer eens een poosje op het balkon gezien, en geïnspireerd door Bas en Bobby dacht ik, je bent nooit te oud voor beetje puzzelen.
IMG_7642.jpegIMG_7647.jpeg
Laatst gewijzigd door Mandarijn op za 14 jun 2025, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mandarijn
- 5-sterren

De hitte is echt een dingetje voor ze. Daarom ijsjes gemaakt van griekse yoghurt en blauwe bessen. Blij dat ze er mee zijn
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Aaaaah kijk ze genieten!Mandarijn schreef: za 14 jun 2025, 11:16 20250613_122305.jpg20250613_122308.jpg
De hitte is echt een dingetje voor ze. Daarom ijsjes gemaakt van griekse yoghurt en blauwe bessen. Blij dat ze er mee zijn
Wat heerlijk voor de mannen, een lekkere verfrissing!
Onze blonde senior is vandaag 13 lentes jong geworden
Steeds een beetje 'blonder', beetje dover, soms iets minder onbesuisd en nog luier als toen ze 3 was ..... maar mevrouw ontkent nog steeds ten stelligste dat ze ouder wordt
Steeds een beetje 'blonder', beetje dover, soms iets minder onbesuisd en nog luier als toen ze 3 was ..... maar mevrouw ontkent nog steeds ten stelligste dat ze ouder wordt
Aaaahh dat snoetje
Gefeliciteerd (met de) jongedame! Dat jullie nog maar lang mogen genieten
Gefeliciteerd (met de) jongedame! Dat jullie nog maar lang mogen genieten
-
Mandarijn
- 5-sterren

Gefeliciteerd met jullie dame
Proficiat 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Gefeliciteerd met de blonde dame! Shadow geeft haar groot gelijk, 13 is het nieuwe 3. 
Gefeliciteerd! Het leven begint pas bij 13!