Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door - pien -
Dankjewel pike!
Ik had al wat zitten zoeken, in mijn herinnering was het een flesje van Bloem? wat ik destijds gebruikte voor Rocco.
En ik ben benieuwd of dat nog steeds het beste middel is tegen een puspiem :-\
Door Lizzy
- pien - schreef: wo 11 jun 2025, 10:26 Dankjewel pike!
Ik had al wat zitten zoeken, in mijn herinnering was het een flesje van Bloem? wat ik destijds gebruikte voor Rocco.
En ik ben benieuwd of dat nog steeds het beste middel is tegen een puspiem :-\
Ik gebruik het nog steeds. Doe er ook een paar druppels zilverwater doorheen. Of er betere alternatieven zijn weet ik niet
Door - pien -
Ok, dankjewel! Ik heb nog een flesje staan en probeer het daarmee. Zilverwater heb ik niet in huis.
Eerst kijken of het zo over gaat.
Hij heeft de laatste tijd ook elke dag vieze frutjes in z'n ogen.
Ligt dat aan waar we lopen (stoffige weg of stoffig bos) of komt dat van binnenuit :g:
Door Lizzy
- pien - schreef: vr 13 jun 2025, 07:16 Ok, dankjewel! Ik heb nog een flesje staan en probeer het daarmee. Zilverwater heb ik niet in huis.
Eerst kijken of het zo over gaat.
Hij heeft de laatste tijd ook elke dag vieze frutjes in z'n ogen.
Ligt dat aan waar we lopen (stoffige weg of stoffig bos) of komt dat van binnenuit :g:
Misschien dat pollen een rol spelen? Het is hoogtijdagen voor pollen.
Door - pien -
Hij is wel allergisch (krijgt Apoquel).
Stel dat de piem en de ogen met elkaar samenhangen (weerstand?), en dat daar wat aan te doen was
Maar misschien moeten we het wel uitzitten. Het geeft ook niks, maar het viel me op.
Eerst maar 's beginnen met spoelen.
Door Lizzy
Ik heb hier ook puspiemel en geen problemen met de ogen. Ik zou zelf denken dat het geen verband houdt. Weet het natuurlijk niet zeker maar bij reuen zie je gewoon puspiemels.....
Door hannabelgje
Hier al maanden een puspiemel, maar hij likt er bijna nooit aan. Last heeft hij er dus blijkbaar niet van. Hij is aan het puberen dus ik laat het maar met rust. Interventies worden niet zo gewaardeerd hier.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door