frodo quin schreef: ↑ma 09 jun 2025, 08:56 Als ze veel snacks krijgt kan het inderdaad op een stuk meer uitkomen. Persoonlijk zou ik dan snacks minderen. Die zijn niet compleet en 350 gram is wel weinig om de nodige voedingsstoffen uit te halen en dan gaan snacks de balans ook heel snel verstoren. Als ze nog puppyvoer krijgt zou je ipv te minderen kunnen overstappen naar een adult versie.Runa krijgt volwassen voer. Heb haar weer terug gezet naar de 400 gram per dag, de 20ste wordt ze getrimd en dan weeg ik haar. Morgenvroeg even bellen met DA voor maken afspraak om naar de bult te kijken. Die is langwerpig en lijkt er op dat hij iets kleiner is. Je kan er gewoon aankomen en je kunt hem niet terug de buik in duwen.
Voor mijn honden gaat afvallen altijd makkelijker dan bijkomen. Vooral voor de jongste dan. Die krijgt meer gewoon niet meer verteerd. Ik kan mij voorstellen dat dat voor Runa anders is.
Goed dat je even naar de da gaat om het te laten nakijken.
Verder is ze nog net zo gek als voor de sterilisatie, heeft vanochtend even gespeeld met een reu, die was vrij rustig. Tijdens andere wandelingen heeft ze telkens paar maal de dolle 5 minuten. Ze lijkt dus absoluut nergens last van te hebben.
De wond is 4 cm lang. Dit is hoe die er nu uitziet.