Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door judith vd
Wegens omstandigheden heb ik op dit moment geen tijd/energie om een orgaanmix te maken.
Vooral het voorbereiden van pens gaat ff niet.

Heeft het zin om aan lams- en hazenorgaan de pens van Smuldier toe te voegen?
Of kan ik dan beter (tijdelijk) alleen nier, hart en lever geven?

Groet,

Judith
Door Lizzy
judith vd schreef: di 13 mei 2025, 17:25 Wegens omstandigheden heb ik op dit moment geen tijd/energie om een orgaanmix te maken.
Vooral het voorbereiden van pens gaat ff niet.

Heeft het zin om aan lams- en hazenorgaan de pens van Smuldier toe te voegen?
Of kan ik dan beter (tijdelijk) alleen nier, hart en lever geven?

Groet,

Judith
Ik ken de Smuldier pens niet echt. Wel de pens van KB Raw en Dogmeat. Die is prima. Kun je eventueel die geven? En Smuldier zal ook best OK zijn hoor. Volgens mij is die wel vrij goed gewassen (gespoeld).
Door Lizzy
hannabelgje schreef: wo 14 mei 2025, 22:08 De pens van smuldier ruikt naar pens en ziet er uit als pens. Ik zie geen probleem.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Deze is leuk. Het ziet eruit als pens, het ruikt als pens: het is pens.

Is waar hoor. Alleen is ie volgens mij wel goed gespoeld. Maarr, blijft er nog genoeg goeds over. Ik zou het ook gewoon geven.
Hahaha ja ach. Hij is inderdaad wel goed gespoeld ja. Maar ik zie niet veel verschil met andere merken gemalen pens. Ik koop em ook wel ooit en Bob eet het graag. Ik gebruik het meestal om hem dingen te laten eten die hij minder graag eet.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

Door pike
Ik heb het in het verleden ook wel eens gekocht als ik tekort kwam. Er was niks mis mee, gespoeld ja. Maar dat is vrijwel alle pens tegenwoordig. Er zit nog maar een fliebertje in.
Door Lizzy
pike schreef: do 15 mei 2025, 16:35 Ik heb het in het verleden ook wel eens gekocht als ik tekort kwam. Er was niks mis mee, gespoeld ja. Maar dat is vrijwel alle pens tegenwoordig. Er zit nog maar een fliebertje in.
Ja toch die van Dogmeat vond ik echt nog wel vuile pens!
Door pike
Lizzy schreef: do 15 mei 2025, 18:28 Ja toch die van Dogmeat vond ik echt nog wel vuile pens!
Is lang geleden dat ik pens van dogmeat heb gehad. Heel lang. Toen kocht ik een hele runderpens voor €6,00! Hij kwam het toen nog zelf brengen (niet lang na overname van Herby). Ik weet nog dat hij zei: Daar kom ik niet mee uit, die gaat wel duurder worden. En ik had bij de kringloop een enorme ketel gekocht om de pens in te ontdooien. Dat waren nog eens barftijden :cool: :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door