Ik weet wel dat ze imposant en groot en sterk zijn en wat mooi dat er éentje zo dichtbij is!
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Geweldig! Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik er geen eland in herken maar hé hoe vaak in m'n leven heb ik die gezien
Ik weet wel dat ze imposant en groot en sterk zijn en wat mooi dat er éentje zo dichtbij is!
Wow!! Dat is zeker gaaf.
Oh wow, gaaf zeg! Imposante dieren zijn het
Wauw echt gaaf ja!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Haha, dat snap ik! Je kunt hem op de foto vooral herkennen aan de lichtgekleurde achterpoten (hebben alle elanden). Zijn kop is naar mij toe gekeerd dus dat vertekent het beeld een beetje. We hebben een paar minuten naar elkaar staan staren en toen ben ik weer naar binnen gegaan om snel mijn jas aan te trekken, want meneer Anne was met de honden (waarvan twee loslopend) aan de wandel, en hoewel meneer wist dat de eland daar stond (hij had hem al gezien toen hij de oprit afliep; de honden hadden gelukkig niets gemerkt- pien - schreef: vr 02 mei 2025, 07:26 Geweldig! Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik er geen eland in herken maar hé hoe vaak in m'n leven heb ik die gezien![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Wat ontzettend gaaf zeg!
Dat je geen fan bent van het songfestival (understatement
) en dat je dan toch kijkt omdat het gewoon aan staat, en dan het nummer van Zweden voorbij ziet komen…
Ik kom echt serieus niet meer bij, krijg de “bara bada bastu” niet meer uit mijn hoofd vanavond
Ik kom echt serieus niet meer bij, krijg de “bara bada bastu” niet meer uit mijn hoofd vanavond
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Het is een echte oorwurm, na 1 x luisteren zit het refrein in je hoofd.Kim_S schreef: di 13 mei 2025, 21:46 Dat je geen fan bent van het songfestival (understatement) en dat je dan toch kijkt omdat het gewoon aan staat, en dan het nummer van Zweden voorbij ziet komen…
Ik kom echt serieus niet meer bij, krijg de “bara bada bastu” niet meer uit mijn hoofd vanavond![]()
De jongens komen uit Finland, dus ik hoop natuurlijk dat ze winnen
Mijn puppy heeft vandaag in het buiten zwembad in het diepe gezwommen. En dat was best wel een beetje erg frisjes!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Mijn bestelling van Floris is binnen. Ik ben zo benieuwd wat ze er allemaal van gaan vinden. Bob wil ik wat nieuwe smaakjes leren eten aangezien hij nu niet verder komt dan kip en rund zo'n beetje en eend en lam van carnibest. De poesjes wil ik weer fijn aan het rauwe vlees zetten en de drie heren zijn in elk geval heel enthousiast. Ze glanzen inmiddels ook als spiegeltjes. De twee jonge heren krijgen er nog wat felix soep of wat blikvoer door. Gelukkig wordt dat steeds minder.
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Vandaag kwam de jaarafrekening van het energieverbruik binnen:
Mooi nieuws. U krijgt geld terug.
Uw energiekosten zijn lager dan alle termijnfacturen die we in rekening hebben gebracht. Hierdoor krijgt u € 0,20 terug.

Uw energiekosten zijn lager dan alle termijnfacturen die we in rekening hebben gebracht. Hierdoor krijgt u € 0,20 terug.
Wow, dat is nog eens boffen! Weet je al wat je ermee gaat doenpike schreef: ma 23 jun 2025, 14:46 Vandaag kwam de jaarafrekening van het energieverbruik binnen:
![]()
![]()
![]()
Oh my! Wat een bofpike schreef: ma 23 jun 2025, 14:46 Vandaag kwam de jaarafrekening van het energieverbruik binnen:
![]()
![]()
![]()
Mijn geluksmomentje. Na maanden uitstelgedrag, deels door drukte en deels omdat ik wat gedoe met mijn longen had, heeft meneer vandaag besloten dat we maar eens vaart achter de cavia’s moeten zetten. Hij heeft de bodem van de kooi (wat het dak van de nog daaronder te maken kast wordt) gebouwd. Nu nog “even” de opstaande randen en bescherming maken en dan kunnen de caafjes komen. Oh nee, eerst nog…. Shoppen!!!! Huisjes, bakjes, voer enz
Ow dat is leuk! Een heleboel voorpret!Kaela schreef: ma 23 jun 2025, 17:57 Mijn geluksmomentje. Na maanden uitstelgedrag, deels door drukte en deels omdat ik wat gedoe met mijn longen had, heeft meneer vandaag besloten dat we maar eens vaart achter de cavia’s moeten zetten. Hij heeft de bodem van de kooi (wat het dak van de nog daaronder te maken kast wordt) gebouwd. Nu nog “even” de opstaande randen en bescherming maken en dan kunnen de caafjes komen. Oh nee, eerst nog…. Shoppen!!!! Huisjes, bakjes, voer enz