Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Kromfohrlanders schreef:Dat is hij zeker!
(en hij weet het zelf ook zo te zien. ;-) )

Karen
Lichtjes arogant is hij wel.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

Door hannabelgje
Vorige week ging Bob een dagje op proef bij zijn vriendinnetje Lily. Dat leverde natuurlijk hele mooie plaatjes op. AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Door Anne in Zweden
Ze vinden elkaar wel lief, zo te zien! Is dit het nieuwe logeeradresje van Bob, of is het de bedoeling dat Bob en Lily, eh, nog andere dingen gaan doen dan uit het raam kijken? :cool:
Door hannabelgje
Anne in Zweden schreef:Ze vinden elkaar wel lief, zo te zien! Is dit het nieuwe logeeradresje van Bob, of is het de bedoeling dat Bob en Lily, eh, nog andere dingen gaan doen dan uit het raam kijken? :cool:
Nee dit is het logeeradresje. Bob heeft maar 1 bal en mag geen nakomelingen maken. En vriendinnetje Lily is gecastreerd. Ze vinden elkaar enorm lief.

Door frodo quin
hannabelgje schreef: zo 20 apr 2025, 16:38 Vorige week ging Bob een dagje op proef bij zijn vriendinnetje Lily. Dat leverde natuurlijk hele mooie plaatjes op. AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Oh wat leuk! Dat is dan het logeeradres voor tijdens jullie vakantie?
Door hannabelgje
frodo quin schreef: Oh wat leuk! Dat is dan het logeeradres voor tijdens jullie vakantie?
Dat is de bedoeling als het goed gaat.

Door frodo quin
De start lijkt in ieder geval al goed.

Ik had een eindje terug voorgesteld om op een hobd te passen. Buitenshuis prima, maar Emma blijkt intussen niet meer oke met een hond die ze niet heel goed kent in huis. Dat lijkt bij het logeeradres met Bob wel goed te gaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door