Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
doranto schreef: vr 04 apr 2025, 14:41 Getver :-X
Kon je in ieder geval fysieke schade voorkomen?
Hij heeft haar een aantal keer gebeten. Geen bloed azn mijn handen als ik door haar vacht ga dus heel diep waarschijnlijk niet. Hij heeft wel haar ook geraakt. Het ziet er wat vrermd uit. Het traant maar de oogbol is ook zo wat vreemd. Alsof de lens niet meer mooi rond is. Intussen ziet het er zo uit (zie foto). Da al gebeld en gestuurd, maar nog geen reactie.
Bijlagen
IMG_20250404_145141.jpg
IMG_20250404_145141.jpg (3.52 MiB) 799 keer bekeken
Door hannabelgje
Jeetje zeg dat ziet er niet lekker uit. Ik hoop dat het meevalt.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

Door frodo quin
hannabelgje schreef: vr 04 apr 2025, 16:32 Jeetje zeg dat ziet er niet lekker uit. Ik hoop dat het meevalt.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Ik hoop het ook.We mogen tegen 18u gaan.
Door Anne in Zweden
Och gos, arme ziel. Hopelijk valt de schade. Wat een rotervaring weer... Zo'n aanval is al niet leuk, maar als de mens aan de andere kant van de lijn dan ook nog eens een eersteklas hufter is, dan zakt je humeur nog verder in.

Sterkte.
Door pike
Allemachtig daar ben je weer mooi klaar mee. Weet je al wat? En kan je die doberman eigenaar nog terugvinden? Beterschap voor je hond hoop zó dat het meevalt :bigarmhug:
Door frodo quin
De da denkt dat het niet erg is. 3 keer per dag oogzalf voor de zekerheid. Haar oog ziet er met momenten ook normaler uit.

Fysiek zal het waarschijnlijk dus meevallen. Mentaal is wat anders. Ongelukken gebeuren, maar het is constant. Ik voel mij hier echt niet veilig en bij de burnout en PTSS komt dan de nogal sterke angst dat iemand (mens of hond) mijn honden pijn zal doen. Maar het aantal keren dat het gebeurd is is ook al lang niet meer te tellen. Trauma voor zowel de honden als voor mij dat telkens weer versterkt wordt.

@Pike: ja ik weet wie die hond is, waar die woont en wie de eigenaar is. Het was vlak bij mij. Ze wonen ook aan het park. Hond is een hond die weinig liefde heeft gekend, maar wel mishandeling. Ook de huidige eigenaar is er niet top mee en er wordt nauwelijks wat met de hond gedaan. Hij ziet ons vaak passeren en mijn honden zijn dan meestal aan het spelen. Ik denk dat dat beestje met veel frustratie zit omdat hij zelf niets mag doen en ik heb de indruk dat die man nogal van het dominerende opvoeden is Cesar Milan technieken). Zit volgens buren vaak te huilen in de tuin.

Mijn da ging er met zijn dochter over spreken. Dat is een klant van haar.

Een buurman rade mij aan hem niet aan te spreken. Zou een zak zijn en agressie neigingen. Het is een kwal, maar onvriendelijk is hij eerder nooit tegen mij geweest.
Door Siberienne
sam28 schreef: wo 02 apr 2025, 13:03 Kan de overgang nog meespelen? Sinds ik aan de bio-identieke hormonen zit voel ik me weer kiplekker ;)
Ik zit al een poos aan de hormonen. Godsgeschenk ;)
Door - pien -
frodo quin schreef: vr 04 apr 2025, 21:33 De da denkt dat het niet erg is. 3 keer per dag oogzalf voor de zekerheid. Haar oog ziet er met momenten ook normaler uit.

Fysiek zal het waarschijnlijk dus meevallen. Mentaal is wat anders. Ongelukken gebeuren, maar het is constant. Ik voel mij hier echt niet veilig en bij de burnout en PTSS komt dan de nogal sterke angst dat iemand (mens of hond) mijn honden pijn zal doen. Maar het aantal keren dat het gebeurd is is ook al lang niet meer te tellen. Trauma voor zowel de honden als voor mij dat telkens weer versterkt wordt.

@Pike: ja ik weet wie die hond is, waar die woont en wie de eigenaar is. Het was vlak bij mij. Ze wonen ook aan het park. Hond is een hond die weinig liefde heeft gekend, maar wel mishandeling. Ook de huidige eigenaar is er niet top mee en er wordt nauwelijks wat met de hond gedaan. Hij ziet ons vaak passeren en mijn honden zijn dan meestal aan het spelen. Ik denk dat dat beestje met veel frustratie zit omdat hij zelf niets mag doen en ik heb de indruk dat die man nogal van het dominerende opvoeden is Cesar Milan technieken). Zit volgens buren vaak te huilen in de tuin.

Mijn da ging er met zijn dochter over spreken. Dat is een klant van haar.

Een buurman rade mij aan hem niet aan te spreken. Zou een zak zijn en agressie neigingen. Het is een kwal, maar onvriendelijk is hij eerder nooit tegen mij geweest.
Bah, ook dat nog. Zo'n rot iemand. Zijn hond is er ook de dupe van.
Ik duim dat haar oog snel betert.
Heel veel sterkte frodo, voor jullie allebei!
Door frodo quin
Deze ochtend nog niet goed en wel buiten of Emma gaat uit haar plaat. Ze ziet in de verte een hond. Quin schrikt bij elk plastiekje dat ritselt.

Gelukkig passeerde we wat later die lieve duitse herder die heel verliefd naar Emma stond te kijken terwijl ze aan het poepen was. Altijd fijn om hen er aan te herinneren dat er ook echt nog lieve honden zijn. Maar kut dat ze niet op hun gemak waren. Wat later op de markt vorm het ook wel mee.
Door dinky89
Ivm berekening erfenis moeten we de woz waarde weten van een woning in 2009. Het woz waarde loket verwijst voor woz waarde van voor 2014 naar de gemeente. Stel je de vraag keurig via de chat op de website van de betreffende gemeente inclusief jaartal, wordt je naar de website van woz waarde loket verwezen ::) Iets met kastjes en muren.....
Door Charlie Angel
dinky89 schreef:Ivm berekening erfenis moeten we de woz waarde weten van een woning in 2009. Het woz waarde loket verwijst voor woz waarde van voor 2014 naar de gemeente. Stel je de vraag keurig via de chat op de website van de betreffende gemeente inclusief jaartal, wordt je naar de website van woz waarde loket verwezen ::) Iets met kastjes en muren.....
Dat zijn altijd van die fijne dingen ja. Ik hoop dat jullie de antwoorden zullen krijgen die je zoekt. Kan je het ook opvragen bij het kadaster?
Door dinky89
Ik heb gisteren op de website van de gemeente het contact formulier maar ingevuld inclusief verwijzing naar de tekst bij het waardeloket over woz waarde van voor 2014. Via de chat werd daar namelijk niet meer op gereageerd. Vandaag tot mijn verbazing al antwoord terug gekregen inclusief de woz waarde :)
Door Charlie Angel
dinky89 schreef:Ik heb gisteren op de website van de gemeente het contact formulier maar ingevuld inclusief verwijzing naar de tekst bij het waardeloket over woz waarde van voor 2014. Via de chat werd daar namelijk niet meer op gereageerd. Vandaag tot mijn verbazing al antwoord terug gekregen inclusief de woz waarde :)
Dat is fijn!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door