Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
We zitten momenteel zonder keuken en dan klinkt een airfryer wel heel makkelijk. Maar we krijgen volgende week een nieuwe keuken met daarin ook twee luxe ovens. Is een airfryer dan wel een goede aankoop of gebruikt men deze nauwelijks als er fatsoenlijke ovens aanwezig zijn?

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

Door Kromfohrlanders
Wij. :-)
In onze keuken zit een combi magnetron en een goede oven, en toch gaat de airfryer regelmatig nog aan omdat het sneller is.
Het is in basis een kleine heteluchtoven, in de tijd dat de echte oven goed op temperatuur is, is de airfryer al klaar en kan je aan tafel. Gaat gewoon veel sneller voor de simpelere en kleine dingen.

Voor het betere werk gaat natuurlijk de echte oven gewoon aan, maar we doen bijv. ook wel eens hamburgers of lekkerbekjes in de airfryer die anders in de echte oven waren gegaan. Vooral omdat het sneller gaat.

Karen
Door - pien -
Ik heb er sinds een maand éen. Al ben ik maar alleen, ik heb een 6 persoons want er moest een hele kip in passen ;D
In de oven duurt een kip anderhalf uur en in de AF een uurtje.
Voordelen: reuze handig/snel/makkelijker schoon te maken.
Ik gebruik m'n oven amper meer, alleen als ik een grote voorraad muffins tegelijk bak bijvoorbeeld.
Aanvulling : ik kook er zelfs eieren in :D
Laatst gewijzigd door - pien - op di 01 apr 2025, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kaio
Hier zo'n dubbele airfryer van ninja.
Super, sinds ik die heb gebruik ik de airfryer voor zoveel dingen. Kan er bijv hele kip ( die van mij heeft nog eens zo'n thermometer dus die zoekt het zelf uit wanneer het klaar is) in braden heel makkelijk, hamburgers alles eigenlijk. Brood met gesmolten mozzarella erop etc ook gaan er vaak de vacuüm voorgekookte aardappeltjes in.
Maar ook soms hele gerechten met groenten.

Oven wordt ook nog zeker gebruikt. Voor grotere ovengerechten.
Door Kaela
Sinds wij verbouwd hebben staat er een airfryer. Inmiddels een met twee laden. Echt ideaal. De oven gebruik ik nog wel. Voor grotere dingen of hoeveelheden. Maar aardappeltjes gaan bijna elke dag in de airfryer, vegaburgers, kaashapjes, sommige vlees dingen zoals kippenvleugeltjes. Er gaan weinig dagen dat ik hem niet gebruik.
Door Ingeborg1958
Dagelijks in gebruik! Aardappeltjes bakken,worstenbroodjes,saucijzenbroodjes, kaassouflé, afbak broodjes ,kleine pizza etcetera
Niet te missen bij ons. Valt in de categorie: morgen kapot,overmorgen een nieuwe
Net als de koffiemachine :)
Door zurca
Hier staat een multicooker op het aanrecht...
Airfryer, slowcooker, pressure cooker, grill, oven...noem het en het kan ermee gemaakt worden. Ik vind 'm geweldig! Frietjes uit de airfryer, heerlijk! 'S middags besluiten dat je die avond draadjesvlees wilt eten? In 45 minuten geregeld...
Door Kaela
hannabelgje schreef: wo 02 apr 2025, 09:00 Ok ik ga vanavond de ninja met dubbele dinges ophalen via mp. Met bon en garantie.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Die met lades naast elkaar of boven elkaar?

Ik had die met lades boven elkaar en vond het een ellende. Kreeg, als ervaren airfryer niets goed erin. Lades naast elkaar zou prima moeten zijn, Ninja is een prima merk!
Door sam28
Ik heb er een gehad. Toen ik uit elkaar ging met mijn ex heb ik m daar achter gelaten.
Bruin geföhnde aardappelstaafjes of ander bruin geföhnde dingen zijn niet aan mij besteed. ;)
Door Lizzy
sam28 schreef: wo 02 apr 2025, 12:53 Ik heb er een gehad. Toen ik uit elkaar ging met mijn ex heb ik m daar achter gelaten.
Bruin geföhnde aardappelstaafjes of ander bruin geföhnde dingen zijn niet aan mij besteed. ;)
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Bruin gefohnde aardappelstaafjes :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door