Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Ik heb dat al 6 jaar. Langer eigenlijk, maar ervoor was ik zwanger, dus daarover mag ik niet klagen. Sinds 2 jaar weet ik waar het van komt en sinds 1 jaar zou het moeten kunnen beteren.
Dus ik weet helemaal hoe frustrerend het is, Siberienne. :-*
Ik hoop dat het bij jou wat sneller op te lossen valt.
Door frodo quin
Siberienne schreef: zo 23 mar 2025, 21:55 Dank voor alle steun en tips. Ik heb nog b12 staan, kan het allicht proberen
Ijzertekort kan er ook voor zorgen. Misschien bloed laten nemen voor je supplementeert? Met supplementen' kan het de waarden vertekenen.

Kan natuurlijk ook niets met tekorten te maken hebben. Ik heb dot de laatste jaren ook, maar dat komt door psychische problemen en slecht slapen.
Door Charlie Angel
Siberienne schreef:Dank voor alle steun en tips. Ik heb nog b12 staan, kan het allicht proberen
Dit is zo frustrerend, ik hoop dat het voor jullie bij gaat trekken. Afbeelding
Ik herken het hier bij meneer ook. Bij mijzelf ook, maar daar is een oorzaak natuurlijk.

Je slikt vitamine d3, neem je die ook tegelijk met iets vets? Ik heb d3 in een capsule met olie en merk dat deze veel makkelijker opneembaar is dan een gewone d3 pil.

Door Siberienne
Charlie Angel schreef: ma 24 mar 2025, 14:01 Dit is zo frustrerend, ik hoop dat het voor jullie bij gaat trekken. Afbeelding
Ik herken het hier bij meneer ook. Bij mijzelf ook, maar daar is een oorzaak natuurlijk.

Je slikt vitamine d3, neem je die ook tegelijk met iets vets? Ik heb d3 in een capsule met olie en merk dat deze veel makkelijker opneembaar is dan een gewone d3 pil.
Ja wij hebben ook capsules met olie, dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Dank voor je lieve woorden - en jij ook sterkte ermee
Door hannabelgje
We gaan in juli een midweek op vakantie en Bob kan niet mee. Nu heeft zojuist de oppas afgezegd en hebben we geen idee waar we met Bob heen moeten. Pffff.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

Door frodo quin
hannabelgje schreef: zo 30 mar 2025, 20:39 We gaan in juli een midweek op vakantie en Bob kan niet mee. Nu heeft zojuist de oppas afgezegd en hebben we geen idee waar we met Bob heen moeten. Pffff.

Oei, dat is vervelend. Gelukkig heb je wel nog even tijd om te zieken, maar ik kan mij voorstellen dat er al veel vol zit.
Door hannabelgje
Ja bijna alles zit vol en Bob is ook nog eens geen makkelijke hond.

Door hannabelgje
Ik ben nu corgi mensen aan het proberen. Hopelijk komt daar wat uit.

Door hannabelgje
Al veel aanbiedingen gehad. Nog even kijken voor een goede match.

Door sam28
Kan de overgang nog meespelen? Sinds ik aan de bio-identieke hormonen zit voel ik me weer kiplekker ;)
Door frodo quin
Ale hup. Zet dobermann ook maar op het lijstje van de rassen waardoor we aangevallen zijn. En dan nog een onbeschofte mens die zich zelfs niet verontschuldigde maar etterde dat ik ons probeerde te verdedigen. Ik ben er echt zooooooooo klaar mee :rant: :'(
Door doranto
frodo quin schreef: vr 04 apr 2025, 13:09 Ale hup. Zet dobermann ook maar op het lijstje van de rassen waardoor we aangevallen zijn. En dan nog een onbeschofte mens die zich zelfs niet verontschuldigde maar etterde dat ik ons probeerde te verdedigen. Ik ben er echt zooooooooo klaar mee :rant: :'(
Getver :-X
Kon je in ieder geval fysieke schade voorkomen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door