Dus ik weet helemaal hoe frustrerend het is, Siberienne.

Ik hoop dat het bij jou wat sneller op te lossen valt.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑zo 23 mar 2025, 21:55 Dank voor alle steun en tips. Ik heb nog b12 staan, kan het allicht proberenIjzertekort kan er ook voor zorgen. Misschien bloed laten nemen voor je supplementeert? Met supplementen' kan het de waarden vertekenen.
Siberienne schreef:Dank voor alle steun en tips. Ik heb nog b12 staan, kan het allicht proberenDit is zo frustrerend, ik hoop dat het voor jullie bij gaat trekken.
Charlie Angel schreef: ↑ma 24 mar 2025, 14:01 Dit is zo frustrerend, ik hoop dat het voor jullie bij gaat trekken.Ja wij hebben ook capsules met olie, dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Ik herken het hier bij meneer ook. Bij mijzelf ook, maar daar is een oorzaak natuurlijk.
Je slikt vitamine d3, neem je die ook tegelijk met iets vets? Ik heb d3 in een capsule met olie en merk dat deze veel makkelijker opneembaar is dan een gewone d3 pil.
hannabelgje schreef: ↑zo 30 mar 2025, 20:39 We gaan in juli een midweek op vakantie en Bob kan niet mee. Nu heeft zojuist de oppas afgezegd en hebben we geen idee waar we met Bob heen moeten. Pffff.Oei, dat is vervelend. Gelukkig heb je wel nog even tijd om te zieken, maar ik kan mij voorstellen dat er al veel vol zit.
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
frodo quin schreef: ↑vr 04 apr 2025, 13:09 Ale hup. Zet dobermann ook maar op het lijstje van de rassen waardoor we aangevallen zijn. En dan nog een onbeschofte mens die zich zelfs niet verontschuldigde maar etterde dat ik ons probeerde te verdedigen. Ik ben er echt zooooooooo klaar meeGetver![]()
![]()