Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door pike
Ik zat te overwegen om Ties wat boekmaag bij te geven vanwege de daarin aanwezige vezels. Nou vind ik die alleen te koop in gemalen vorm, bij drie merken die voor mij verkrijgbaar zijn: KB, Dogmeat en Alroda. Alroda vermeldt dat de maaginhoud er nog in zit maar heeft ook zalmolie toegevoegd. Valt voor mij dan af. Dogmeat vermeldt niets (iemand misschien ervaring?) en KB vermeldt dat de maag is schoongespoeld.
Ik vraag me nu af of een schoongespoelde boekmaag nog enige meerwaarde heeft om te voeren? Ik denk eigenlijk van niet :-\
Door Lizzy
Ik heb boekmaag gehad van Dogmeat. Dat was inclusief inhoud. Maar ja, wat heeft dat rund gegeten... Als ie aan de runderbrokken heeft gezeten, hoef ik eigenlijk ook de boekmaag niet. Ik ben er dus weer rap mee gestopt (hoopte dat ik Fritzi er wat mee af kon laten vallen). Die zou je eigenlijk bio of grasgevoerd op de kop moeten kunnen tikken!

Die van KB ken ik niet.
Door pike
Juist dat speelt ook nog mee natuurlijk. Oke dat idee is dan afgekeurd. Bio/grasgevoerd gaat me niet lukken ben ik bang.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door