Ohhhhhwww wat fijn!
Ik hoop voor je, dat je net als ik op mijn toen nieuwe matras, vanaf de eerste nacht er gelijk heerlijk op ligt/slaapt!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: ↑vr 21 mar 2025, 19:06 Dank!Toen ik er voor het eerst op ging liggen noemde ik het "the plank"
Hij lijkt nog wel wat hard inderdaad (heb er al even op gelegen, kon niet wachten) maar we gaan het gewoon proberen, komt vast goed. En anders ruil ik hem t.z.t. voor de medium variant
![]()
Kim_S schreef: ↑za 22 mar 2025, 13:49 Net pas wakkerOK! Ik ben benieuwd wat je over 2 weken zegt!![]()
![]()
Nee wel vroeg wakker zoals altijd door ons Bruine monstertje, maar ik heb niet slecht geslapen. Wel overal spierpijn en last van mijn nek, maar ik lig al 2 jaar niet goed, en mijn kussen past natuurlijk ook niet meer zo lekker nu.
Nog maar even verder wennen, maar ben wel voorzichtig positief![]()
Lizzy schreef: ↑za 22 mar 2025, 14:23 OK! Ik ben benieuwd wat je over 2 weken zegt!Ik ben ook benieuwd!
Ik heb trouwens al 10 jaar dit kussen van Royal Health Foam (hetzelfde kussen maar heb 'm al meerdere keren vervangen omdat dat hygiënisch is): https://www.healthfoam.com/bedtextiel/e ... qLEALw_wcB
En ik wil nooit meer iets anders.