Kaio schreef: za 02 nov 2024, 13:01 De kleine boef is 6,5 maand.
Ja ze hebben allemaal gezellig samen gespeeld. Nou ja Oli speelt niet meer maar die vond het ook leuk.
Zino moet even wennen omdat hij erg onzeker is, dus die heeft eerst samen een wandelingetje met neefje van lemmy gedaan, en hij keurde hem goed.
In de tuin ging hij uiteindelijk ook meespelen met Lem en Sem.
IMG-20241031-WA0122.jpg
Stoute floef
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Stoute floef
jaja onze floef kan behalve slopen ook nog andere dingen:
level 2 van detectie in de pocket (bij nose work for dogs) en het is ook serieus leuk om hem aan het werk te zien
level 2 van detectie in de pocket (bij nose work for dogs) en het is ook serieus leuk om hem aan het werk te zien
Heerlijk mannetje. Gefeliciteerd!
Goed van de floef, proficiat! Ja dat is heel leuk om ze bezig te zien. Ze hebben echt plezier in het “werk”. Leuke foto!
-
frodo quin
- 5-sterren

Wat knap van hem! Proficiat!
Wat heerlijk! Gefeliciteerd!
Is eens wat anders dan buiten in het koude water
Is eens wat anders dan buiten in het koude water
Al even geen upate gehad he. Blijkbaar valt zijn stout zijn de laatste tijd ook wel mee
eh niet te vroeg juichen......
Lief samen met zijn (octo)pussy....
Lief samen met zijn (octo)pussy....
Aaahh wat een lieve foto 
Maar ondeugend kijken kan hij wel
Maar ondeugend kijken kan hij wel
-
frodo quin
- 5-sterren

Zo schattig!
Maareh, hij is toch niet ziek he
Op zijn minst een gat in een deur knagen verwacht je toch wel 
Maareh, hij is toch niet ziek he
Aaahhh wat een lieve foto! Misschien wacht hij tot je de kamer uit bent 
Wat een heerlijke ondeugende blik op de foto 
- Kromfohrlanders
- 4-sterren

Wat een heerlijke Floef. ;-)
Hopelijk blijft hij vooral lief en ondeugend kijken en maakt ie niet meer zoveel kapot.
Even terug gebladerd super tof om foto's van hem aan het werk te zien. Niet het ras wat ik meteen bij Detectie zou denken.
Wij hebben een partner in Crime.. De BC gooit alles van de tafel, zodat het straatratje het kan slopen...
Gelukkig blijft het daarbij, als wij ervoor zorgen dat de tafel leeg is als we van huis gaan, wordt er niets gesloopt.
Karen
Hopelijk blijft hij vooral lief en ondeugend kijken en maakt ie niet meer zoveel kapot.
Even terug gebladerd super tof om foto's van hem aan het werk te zien. Niet het ras wat ik meteen bij Detectie zou denken.
Wij hebben een partner in Crime.. De BC gooit alles van de tafel, zodat het straatratje het kan slopen...
Gelukkig blijft het daarbij, als wij ervoor zorgen dat de tafel leeg is als we van huis gaan, wordt er niets gesloopt.
Karen
Ja newfy's kunnen ook wel iets. We zoeken wel de werkende uit moet ik zeggen.
Dan krijg je dus zo iets als dit he. Veel in alles
Hij is gisteren op de weegschaal geweest bij de DA. Heel precies konden we niet aflezen, want die staart ging zo hard heen en weer
Rond 68 kg komt hij nu op.
Dan krijg je dus zo iets als dit he. Veel in alles
Hij is gisteren op de weegschaal geweest bij de DA. Heel precies konden we niet aflezen, want die staart ging zo hard heen en weer
Pfff ik heb aan Phemke met haar 39 kg. al mijn handen vol 🫣 en Xanne zal zeker niet lichter zijn als ze volwassen is denk ik.Kaio schreef: wo 12 mar 2025, 14:48 Ja newfy's kunnen ook wel iets. We zoeken wel de werkende uit moet ik zeggen.
Dan krijg je dus zo iets als dit he. Veel in alles![]()
Hij is gisteren op de weegschaal geweest bij de DA. Heel precies konden we niet aflezen, want die staart ging zo hard heen en weer![]()
Volgens mij is ie wel familie van puppybeerGijs (ik had van die metalen rolstoelbeschermers op mijn deurkozijnen omdat ze opgegeten werden
).