Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
Kaio schreef: za 02 nov 2024, 13:01 De kleine boef is 6,5 maand.
Ja ze hebben allemaal gezellig samen gespeeld. Nou ja Oli speelt niet meer maar die vond het ook leuk.
Zino moet even wennen omdat hij erg onzeker is, dus die heeft eerst samen een wandelingetje met neefje van lemmy gedaan, en hij keurde hem goed.
In de tuin ging hij uiteindelijk ook meespelen met Lem en Sem.
IMG-20241031-WA0122.jpg
;D ;D ;D
Door Kaio
jaja onze floef kan behalve slopen ook nog andere dingen:
level 2 van detectie in de pocket (bij nose work for dogs)
lemmy.jpg
lemmy.jpg (855.55 KiB) 1457 keer bekeken
en het is ook serieus leuk om hem aan het werk te zien :smitten:
lemmy2.jpg
lemmy2.jpg (375.48 KiB) 1457 keer bekeken
Door pike
Goed van de floef, proficiat! Ja dat is heel leuk om ze bezig te zien. Ze hebben echt plezier in het “werk”. Leuke foto!
Door Kaio
Al even geen upate gehad he. Blijkbaar valt zijn stout zijn de laatste tijd ook wel mee :D eh niet te vroeg juichen......
20250306_070256.jpg
20250306_070256.jpg (2.82 MiB) 943 keer bekeken
Lief samen met zijn (octo)pussy.... :biggrin2:
Door frodo quin
Zo schattig!
Maareh, hij is toch niet ziek he :???: Op zijn minst een gat in een deur knagen verwacht je toch wel :P
Door Kromfohrlanders
Wat een heerlijke Floef. ;-)
Hopelijk blijft hij vooral lief en ondeugend kijken en maakt ie niet meer zoveel kapot.
Even terug gebladerd super tof om foto's van hem aan het werk te zien. Niet het ras wat ik meteen bij Detectie zou denken.

Wij hebben een partner in Crime.. De BC gooit alles van de tafel, zodat het straatratje het kan slopen... :???:
Gelukkig blijft het daarbij, als wij ervoor zorgen dat de tafel leeg is als we van huis gaan, wordt er niets gesloopt.

Karen
Door Kaio
Ja newfy's kunnen ook wel iets. We zoeken wel de werkende uit moet ik zeggen.
Dan krijg je dus zo iets als dit he. Veel in alles :biggrin2:
Hij is gisteren op de weegschaal geweest bij de DA. Heel precies konden we niet aflezen, want die staart ging zo hard heen en weer ;D
Rond 68 kg komt hij nu op.
Door doranto
Kaio schreef: wo 12 mar 2025, 14:48 Ja newfy's kunnen ook wel iets. We zoeken wel de werkende uit moet ik zeggen.
Dan krijg je dus zo iets als dit he. Veel in alles :biggrin2:
Hij is gisteren op de weegschaal geweest bij de DA. Heel precies konden we niet aflezen, want die staart ging zo hard heen en weer ;D
Rond 68 kg komt hij nu op.
Pfff ik heb aan Phemke met haar 39 kg. al mijn handen vol 🫣 en Xanne zal zeker niet lichter zijn als ze volwassen is denk ik. ::)
Door eelke
Volgens mij is ie wel familie van puppybeerGijs (ik had van die metalen rolstoelbeschermers op mijn deurkozijnen omdat ze opgegeten werden ::) ).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door