Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lyadeh
Ja haar herstel....Dat weet ik nog niet zo goed. Over 8 dagen worden de hechtingen er door de behandelend Da uitgehaald Dan kan ik overleggen met hem wat er kan en mag. Maar voor nu gaat het super De wonden zien er goed uit. .Ze voelt zich hartstikke goed .>Ze wil veel meer dan ze mag.(denk ik )Ze mag nu 10 minuten wandelen en daar houden we ons aan .Heb ook haar cockerbroertje en die is met 10 minuten beweging niet zo blij. Vanmiddag wordt er een buggy bezorgd dus dan gaan we morgen langer op pad Bedankt voor je berichtje. :)
Door lyadeh
We zijn vanmiddag toch even langs de Da gegaan. Bij een hechting zat geronnen bloed en ietsje vocht .De Da heeft het schoongemaakt en we moeten 2 x daags honingzalm erop smeren. Mocht het niet beter worden dan krijgt Lotte nog een antibioticakuurtje.
Door Lizzy
lyadeh schreef: do 06 mar 2025, 11:47 Heb vanochtend super goed nieuws gekregen van de DA .De tumoren waren goedaardig en de wondranden helemaal schoon .Nu herstellen .Aan een kant is er dus een grote tumor en weefsel weggehaald en aan de andere kant meteen twee kleintjes. Dus ze heeft aan beide kanten een wond .Ze doet het super .Wil veel meer dan ze mag .NU dus een paar weken nog rustig aan en dan gaan we genieten van het voorjaar.
Heb een buggy aangeschaft zodat zij samen met haar cocker broertje(meerijdend in de kar ) op pad kan .
Nogmaals dank voor alle adviezen en meeleven.
Ohwww, wat FIJN om te lezen!!!!!!!!!!!! :-* ! Wat een opluchting :-* !
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door