Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Cathelijn schreef: wo 05 mar 2025, 18:07 Kennen jullie dit al: elke dag de besluiten van Trump.
https://reportersonline.nl/trump-dag-44 ... -rating-nu

Je moet het alleen niet elke dag lezen als je nog een beetje positief wil blijven :-\ :'(
Ik geloof niet dat ik hier elke dag naar moeten kijken nee... Ik zet 's avonds ook al niet meer de TV aan want dan doe ik geen oog meer dicht....
Lizzy schreef: wo 05 mar 2025, 18:11 Ik geloof niet dat ik hier elke dag naar moeten kijken nee... Ik zet 's avonds ook al niet meer de TV aan want dan doe ik geen oog meer dicht....
Ik kan hem niet zien praten, dan word ik letterlijk misselijk. Ik lees wat online en volg een account op FB (Alt National Park service, verzet vanuit de nationale parken). Maar ik begrens me echt in waar ik me druk over maak. Ik volg de dingen die mijn vakgebied raken en deel daarover af en toe iets. Het gevaar is ook overweldigd te raken door het nieuws en dat roept ook machteloosheid op. En dat is ook bewust.
https://www.theguardian.com/commentisfr ... ntentional

Ik heb bewondering voor de mensen die niet opgeven en die doorzetten en op een of andere manier proberen hun werk te blijven doen.
Lizzy schreef: wo 05 mar 2025, 07:36 Ik word er niet echt vrolijker van, van deze analyses.... Wel lief MillyMol, dat je uitgebreid de tijd hebt genomen om het zo helder te verwoorden. Maar blijer kunnen we er niet van worden. Vind het echt wel erg wat hier gebeurd. Trump heeft gisteren een tweet geschreven aan de gouverneur van Canada, want dat land wil ie ook inlijven. Hij zou 300 jaar beter passen in de wereld van 300 jaar geleden :-X
Ai ga niet Trump achterna. Hij noemt Troudeau neerbuigend gouverneur maar Troudeau is premier, geen gouverneur. Canada is een federale staat. Met als staatshoofd koning Charles.
Oja ik vond hem al niet aan te zien tien ie 20 of 30 jaar geleden zo een tv programma had. Ik walgde echt van die arrogante kop. En dat kon dan dus president worden....kleineren was toen ook al zijn ding. ( is vaak met machtwelustige narcisten he )
Ik zag een klein stukje van zijn toespraak en de staande ovatie van het congres. Eh wtf? Dan denk ik ook we gaan het niet lang meer redden als mensheid hoor. En dan ga ik me maar met iets anders bezighouden. Lekker kop in zand hoor. En nog ff gniffelen om wat voor naam sommigen voor de tesla hebben gedacht. Tja je moet toch wat he.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door