Er wordt wel geschreven dat hij bewondering heeft voor Poetin maar dat kan nooit genoeg reden zijn om te doen wat ie doet. Er moet veel meer zijn.
Wie?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef: ↑di 04 mar 2025, 14:21 Omdat ze hetzelfde zijn? Machttsgeile narcisten met veel te veel geld en macht?Dus ingewikkelder is het niet, Europa moet het voelen? En daar gebruikt hij Poetin voor? En what's in it for him? Ik bedoel, hij stopt nu ook even alle cyber operations tegen Rusland....?!
Kunnen ook iedere dag ruzie krijgen.
En Trump wil Europa ook laten voelen dat we niks zijn zonder Amerika. Een van zijn speerpunten was dat europa niks deed aan defensie en niet voldoende bijdroeg aan de navo ( iets wat een keer wel iets van waarheid in zat wat uit zijn mond komt)
En dat zal Europa nu moeten voelen...
Dit was prima te voorspellen....
Lizzy schreef: ↑wo 05 mar 2025, 07:39 Gisteren zei iemand dat de man de nobelprijs voor de vrede wil. Serieus waarHet ergste is - het verbaast mij niet.![]()
Siberienne schreef: ↑wo 05 mar 2025, 17:04 Het ergste is - het verbaast mij niet.En dat is toch eigenlijk erg, dat je niet verbaast bent?! Maar hij is een goede verhalenverteller.
Ik vond dit ook wel een interessant stuk: https://decorrespondent.nl/15869/hoe-tr ... 1225c4fe25