Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Haha Ties mag ook gewoon hond zijn en dat doet hij maar al te graag, maar hij ligt toch ook wel heel graag op schoot (of als het effe kan in bed :-X ). Alleen, het past niet meer op schoot ;D Ik moet dan eerst een nieuwe stoel kopen waar we samen inpassen :biggrin2: Nou misschien volgend jaar Ties :D En hij heeft dan wel geen kruikje in bed maar wel een elektrisch kacheltje op een laag pitje naast zijn bed staan 's nachts want het is een koukleum. ::)
Door frodo quin
Wat ligt hij daar schattig ♥️

Maareh, ook 30+kg hondjes passen op schoot en liggen graag in bed hoor. Al mag er 1 van de twee bij mij niet in bed omdat ik zelf ook nog wil kunnen draaien en keren en dat lukt dan niet geweldig.

Valt prima te combineren met op andere momenten het varken uit te hangen. :biggrin2:
Door Ingeborg1958
En een varken is het!! Zojuist liep hij apetrots met een gejatte kerstbal ( plastic gelukkig)
Zelf uit de boom gepikt ;D
Door - pien -
Ingeborg1958 schreef: ma 09 dec 2024, 19:16 En een varken is het!! Zojuist liep hij apetrots met een gejatte kerstbal ( plastic gelukkig)
Zelf uit de boom gepikt ;D
;D ;D ;D
Door Siberienne
Ingeborg1958 schreef: zo 08 dec 2024, 21:08 Wij hadden het plan om hem gewoon hond te laten zijn en dat lukt ook wel ( een beetje).
Maar eerlijk.....? Zo'n kleine frummel leent zich gewoon voor lekker op schoot, overal met z'n kleine neus bovenop ,en een kruikje in z'n bench als de nacht koud is. :biggrin2:
Hij is ons kind :-*

Heerlijk toch, lekker van genieten!
Door Ingeborg1958
Acht maanden oud en kijk hem eens staan.
Stoer ,gespierd,alert, waaks en vooral zo zó lief :-* :-* :-*
Officieel geen puppy meer denk ik ::)
Screenshot_20250221_101625_WhatsApp.jpg
Screenshot_20250221_101625_WhatsApp.jpg (786.13 KiB) 1114 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door