Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
Auw Sam! Dat klinkt echt pijnlijk!

Pien, hopelijk vond Tola het leuk.
Ik heb al zoiets overwogen voor de mijne, maar ben bang dat het niet goed gaat vallen. Emma heeft destijds een blaasontsteking en veel probleemgedrag over gehouden aan naar een oppas gaan en Quin heb ik nu zo ver dat ze achter mij komt staan als een hond haar bang maakt ipv in paniek de benen te nemen. Was wel anders, zeker na een playdate met een groep honden.
Door sam28
- pien - schreef:Laat je er even naar kijken?
Dat zei gister ook al iemand tegen me maar ik zou niet goed weten waarom. Die helft gaat er vanzelf wel af en dan zie ik het wel weer. Gewoon even in de gaten houden.

Hopelijk is het je hondenkind goed bevallen!
Door - pien -
sam28 schreef: do 27 feb 2025, 17:22 Dat zei gister ook al iemand tegen me maar ik zou niet goed weten waarom. Die helft gaat er vanzelf wel af en dan zie ik het wel weer. Gewoon even in de gaten houden.

Hopelijk is het je hondenkind goed bevallen!
Jij bent natuurlijk medisch onderlegd, en ik niet ;D
Het klinkt best heftig en pijnlijk, vandaar. In de gaten houden is zeker goed.

Tola deed het boven verwachting goed, het is ook een klein klupje honden, en een groot terrein. Ik kreeg meteen filmpjes doorgestuurd, dat was leuk!
Volgende week mag hij weer mee om te wennen, en als dat goed gaat mag hij een strippenkaart :biggrin2:
Door - pien -
frodo quin schreef: do 27 feb 2025, 13:21 Auw Sam! Dat klinkt echt pijnlijk!

Pien, hopelijk vond Tola het leuk.
Ik heb al zoiets overwogen voor de mijne, maar ben bang dat het niet goed gaat vallen. Emma heeft destijds een blaasontsteking en veel probleemgedrag over gehouden aan naar een oppas gaan en Quin heb ik nu zo ver dat ze achter mij komt staan als een hond haar bang maakt ipv in paniek de benen te nemen. Was wel anders, zeker na een playdate met een groep honden.
Het is een kleinschalige opvang, voor 2 uurtjes. Er was ergens anders plek voor een hele dag, maar dat is te veel voor hem. Hij is nog niet zodanig geland dat hij dat al aankan.
Ik heb uiteraard overlegd met de gt, en die leek het een goed plan, het proberen waard.
Door frodo quin
- pien - schreef: do 27 feb 2025, 22:32 Het is een kleinschalige opvang, voor 2 uurtjes. Er was ergens anders plek voor een hele dag, maar dat is te veel voor hem. Hij is nog niet zodanig geland dat hij dat al aankan.
Ik heb uiteraard overlegd met de gt, en die leek het een goed plan, het proberen waard.
Fijn om te lezen dat het goed bevallen is. Een hele dag is inderdaad veel. Leuk dat het voor een paar uur kan. Klinkt wel ideaal als het goed gaat.

Emma ging 1 keer per week als pup bij iemand die ik goed kende en haar broer had op de dag dat ze niet mee kon gaan werken. Dat beviel dus voor haar niet en dat was zacht uitgedrukt. Onzindelijk, blaasontsteking, slopen, zich mentaal afsluiten, soms aanvallen.
Ook de keer dat een vriend thuis op haar lette toen ik Quin bezocht was ze niet in haar normale doen. Niet enthousiast zoals gewoonlijk als hij binnen komt. Ze heeft gewoon liggen wachten tot ik er was.
Door Kaio
Ik dacht dit jaar doe mee aan de crossfit open. En dan de scaled variant ( de "makkelijkere"), is de 2e workout technisch al zo zwaar dat ik de helft niet kan ::) ( zal vast niet de enige zijn hoor ) maar ja zullen wel zien wat we morgen gaan doen dan ;D

Ok geloof dat het voor de meesten abracadabra was. ;D
Door Siberienne
Over niet fit zijn: ik ben gewoon zo hondsmoe en echt totaal niet fit. Ik werk op de derde verdieping en moet me er echt toe zetten de trap op te lopen en soms pak ik maar gewoon de lift.

Voor de vakantie was ik redelijk op gang met wat fietsen en beetje kracht trainen, daarna ziek geworden met een voedselvergiftiging. Dat gecombineerd met veel drukte op het werk en ik voel me elke avond op. Voor mijn darmen weer een beetje normaal deden was ik ook twee weken verder. En nu is het pollenseizoen begonnen en ik weet niet waar ik nu zo moe van ben.

Pffffff. Ik hoop dat dit snel een beetje bijtrekt, want bij meneer is het nog extremer en ik hoop toch wel dat we in het voorjaar weer lekker naar buiten kunnen om te wandelen / fietsen enzo.

Ik moest het effe kwijt
Door frodo quin
Siberienne schreef: za 22 mar 2025, 10:48 Over niet fit zijn: ik ben gewoon zo hondsmoe en echt totaal niet fit. Ik werk op de derde verdieping en moet me er echt toe zetten de trap op te lopen en soms pak ik maar gewoon de lift.

Voor de vakantie was ik redelijk op gang met wat fietsen en beetje kracht trainen, daarna ziek geworden met een voedselvergiftiging. Dat gecombineerd met veel drukte op het werk en ik voel me elke avond op. Voor mijn darmen weer een beetje normaal deden was ik ook twee weken verder. En nu is het pollenseizoen begonnen en ik weet niet waar ik nu zo moe van ben.

Pffffff. Ik hoop dat dit snel een beetje bijtrekt, want bij meneer is het nog extremer en ik hoop toch wel dat we in het voorjaar weer lekker naar buiten kunnen om te wandelen / fietsen enzo.

Ik moest het effe kwijt
Pff, dat is niet fijn. Je hebt toch geen vitamine D tekort he?
Door Siberienne
frodo quin schreef: za 22 mar 2025, 11:42 Pff, dat is niet fijn. Je hebt toch geen vitamine D tekort he?
Slik een behoorlijk hoog gedoseerd supplement dus ik denk het niet
Door - pien -
Siberienne schreef: za 22 mar 2025, 10:48 Over niet fit zijn: ik ben gewoon zo hondsmoe en echt totaal niet fit. Ik werk op de derde verdieping en moet me er echt toe zetten de trap op te lopen en soms pak ik maar gewoon de lift.

Ik moest het effe kwijt
Dat is zwaar knudde :-\
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Kim_S
Siberienne schreef: za 22 mar 2025, 11:54 Slik een behoorlijk hoog gedoseerd supplement dus ik denk het niet
B12 tekort?

Balen zeg, die extreme moeheid is niks aan…
Door hannabelgje
Ik ben vanwege erge vermoeidheid na griep B11 en B12 gaan slikken. Ik denk wel dat het wat doet.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door