Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Charlie Angel schreef: ma 24 feb 2025, 14:37 Dat klinkt als een goede herinrichting Karin! En lees ik nu iets over cavia's? AfbeeldingAfbeelding
Oh en als je nog meer wilt herinrichten, hier moet ook nog gedaan worden. AfbeeldingAfbeelding
Oh Angel, tegen de tijd dat onze to do list af is zijn we bejaard :o ;D Het is ook nooit klaar he!

Ja we gaan cavia’s houden. Ik wilde niet weer een hamster, die slapen zoveel. Cavia’s vind ik geweldig leuk en lijken me ook heel leuk voor Nina. Met al die gezellige geluidjes en ze zijn er dol op om wat lekkers te krijgen. En Nina is dol op lekkers geven.
Maar we gaan dus zelf een kast bouwen, zodat we de ruimte zo optimaal mogelijk benutten. Dus het gaat nog wel eventjes duren voor het helemaal af is.
Door Charlie Angel
Kaela schreef: Oh Angel, tegen de tijd dat onze to do list af is zijn we bejaard :o ;D Het is ook nooit klaar he!

Ja we gaan cavia’s houden. Ik wilde niet weer een hamster, die slapen zoveel. Cavia’s vind ik geweldig leuk en lijken me ook heel leuk voor Nina. Met al die gezellige geluidjes en ze zijn er dol op om wat lekkers te krijgen. En Nina is dol op lekkers geven.
Maar we gaan dus zelf een kast bouwen, zodat we de ruimte zo optimaal mogelijk benutten. Dus het gaat nog wel eventjes duren voor het helemaal af is.
Erg is dat he, we blijven altijd bezig. Nu moet ik zeggen, onze tijd ligt natuurlijk al heel lang stil door alles, die moet echt gedaan. En dan heb je een schilder geregeld voor de schutting die echt nodig gedaan moet en dan belt schilder af. Met voor hem nare redenen, dus alle begrip, maar mijn zoektocht moet dan weer opnieuw beginnen terwijl die shutting niet kan wachten. 🫣 en het is ook nogal een oppervlakte.

Super leuk, ik vind cavia's echt zo leuk! Heb ze zelf vroeger ook gehad. Dat gaat Nina echt geweldig vinden! Succes met het bouwen van hun onderkomen!
Door Kim_S
Wat een leuk vooruitzicht, cavia’s!

Hier niet mogelijk met 2 jagers in huis die het als snackje zien, maar cavia’s zou ik toch ooit nog wel een keertje willen hebben. Zulke leuke beestjes :)
Door frodo quin
Oh leuk, cavia's. Die maken zo een leuke geluidjes :)

Altijd gedoe om iemand iets coor jou te laten doen he Angelique. Ik denk vaak, laat maar ik die het wel zelf. ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door