We hebben er onze handen vol aan, maar ja dat is nu eenmaal zo met een pup. We genieten met volle teugen. Ze is geweldig

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
doranto schreef:DankjewelDank voor de uitleg. Ze is echt superleuk en ook al zo vrij in het water!![]()
De kleur is gemengd in het nest. De moeder is harlekijn en papa black&tan. Volgens mij is bij de ouders altijd minimaal eentje black&tan. De ouders mogen niet allebei harlekijn zijn, omdat er dan een kans zou ontstaan op afwijkingen.
doranto schreef: ↑do 23 jan 2025, 12:45 Even een updateZo! Ze groeit zeker als de brandweer! Ze is prachtig
Inmiddels ben ik 6 maandjes jong en ik groei als kool! Nog ff en dan ben ik net ze groot als Phemke.![]()
Phemke&Xanne_23-01-2025.jpg
Lizzy schreef: ↑do 23 jan 2025, 13:29 Zo! Ze groeit zeker als de brandweer! Ze is prachtigWe vinden het echt héél fijne honden ja, maar de omstandigheden spelen zéker ook mee. De bordercollietjes die ik voorheen had waren een hele grote liefde van mij. Maar toen had ik o.a. geiten en deed ik vrijwilligerswerk met hen bij een begrazingsproject met schapen. Ik ben van mening dat je zulke honden niet moet willen als je er geen toepassing voor hebt, en dat hebben wij nu niet meer. De beauçeron is een hond die vooral wil lopen en dat doen wij nu volop. Bovendien zijn wij een aantal jaren geleden naar het buitengebied verhuisd, en dan is dat ras ook wel fijn voor de bewaking.![]()
Voor jullie is het duidelijk "eens een Beauceron, altijd een Beauceron" he?!
Anne in Zweden schreef: ↑do 23 jan 2025, 17:19 Wat is en wordt ze mooi!Ik denk het wel![]()
Phemke is zeker ook wel blij met haar kameraadje?
doranto schreef: ↑do 23 jan 2025, 16:00 We vinden het echt héél fijne honden ja, maar de omstandigheden spelen zéker ook mee. De bordercollietjes die ik voorheen had waren een hele grote liefde van mij. Maar toen had ik o.a. geiten en deed ik vrijwilligerswerk met hen bij een begrazingsproject met schapen. Ik ben van mening dat je zulke honden niet moet willen als je er geen toepassing voor hebt, en dat hebben wij nu niet meer. De beauçeron is een hond die vooral wil lopen en dat doen wij nu volop. Bovendien zijn wij een aantal jaren geleden naar het buitengebied verhuisd, en dan is dat ras ook wel fijn voor de bewaking.Ja, ik snap helemaal wat je bedoelt. Nou fijn, dat het ras zo goed past! En ook fijn voor de bewaking ja!